Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läste nyss recensionen av nya plattan i GP. Får bli en lyssning under dagen.
Meddela om det är värt, Ozzy tradiotionellt är kvalitetsrock.
Håller med, men varje gång jag lyssnar på en ny platta med honom kommer jag fram till att ifall jag vill lyssna på ”ny” Ozzy så finns ju alltid Ozzmosis som är perfekt sånär som på två spår.Meddela om det är värt, Ozzy tradiotionellt är kvalitetsrock.
Meddela om det är värt, Ozzy tradiotionellt är kvalitetsrock.
Håller med, men varje gång jag lyssnar på en ny platta med honom kommer jag fram till att ifall jag vill lyssna på ”ny” Ozzy så finns ju alltid Ozzmosis som är perfekt sånär som på två spår.
Efter att ha lyssnat igenom skapelsen så hade jag nästan hellre varit utan.Den här plattan ska man inte jämföra gamla Ozzy med :) det här är inte lika tungt sound, det här är mer glamrock. Nästan lite Ghost över det hela, fast ibland låter det även som Black Sabbath. Det är en bra platta, inte kanon, inte dålig. Vet inte vad jag ska tycka, det är svårt att säga om det är värt det, du får lyssna lite på tuben först ?
Avslappnad metal? Du menar väl sötsliskig dagispop?avslappnande grekisk metal
Usch! Lyssnar du inte på någon riktig, stenhård, blytung metal som det här?
Jag har oerhört bred musiksmak även om det inte alltid reflekteras här i tråden. ?Usch! Lyssnar du inte på någon riktig, stenhård, blytung metal som det här?
Får erkänn att den här tråden haft en viss del i att jag på senare år lyssnat mer på lite tyngre metal. Är inte förvisso inte min favoritmusik, men det finns absolut låtar/delar av låtar som jag kan uppskatta.Jag har oerhört bred musiksmak även om det inte alltid reflekteras här i tråden. ?
Har för mig att Siwert själv långt senare erkände att grillningen av Anders Tengner i det programmet inte var helt schysst. Dock inte helt säker.Söker gamla wasp-klipp från tiden dom var i Sverige första ggn sannolikt 1985 och jag såg dom i Karlskoga och dramaqueen Sivert dyker upp, vilken sopa.
OT varning:Får erkänn att den här tråden haft en viss del i att jag på senare år lyssnat mer på lite tyngre metal. Är inte förvisso inte min favoritmusik, men det finns absolut låtar/delar av låtar som jag kan uppskatta.
Sen är det där med bredd på musiksmak svårt tycker jag. Jag är absolut inte sådana att jag gillar all musik jag hör. Och vissa genrer har jag överlag svårt för. T.ex. har jag väldigt svårt för "ren punk" och dess extremare kusiner och viss elektronisk dansmusik. Inom rätt många genrer finns det dock musik jag gillar och jag kan tycka det är kul att sätta mig och ta någon genrer jag inte är bekant med och sätta mig och googla/youtuba runt lite.
Sen är jag nog som många lite barn av min tid när det gäller hitmusik (musik som låg högt på listorna förr eller som har många spelningar på spotify etc. idag). Har helt klart lättare för det som var populärt när jag var yngre än det som är populärt nu. Ett visst mått av nostalgi finns absolut inblandat men det finns också saker som jag (generaliserat) gillar bättre i äldre hitmusik, sannolikt i alla fall i viss mån för att det var så det lät när jag var yngre.
Tummen är till bilen, har ändå tillbringat en hel del tid i en 68-Charger