D
Deleted member 77490
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lita oklart varför, men jag fick lite Sultans of Ping FC-vibbar av den där. .Kontrar med denna.
Lita oklart varför, men jag fick lite Sultans of Ping FC-vibbar av den där. .
Jo, de är kanske en smula mer plojiga.Klart inspirerad. Något mindre ångestladdad text.
"Some folks like water, some folks like wine. I like the taste of straight strychnine." Blir inte mycket hårdare än så i min bok. Världens bästa band Cramps gjorde en fin cover på den.När vi ändå är inne på vibbar, den här fick mig direkt att tänka på:
Jag är något av en periodare vad gäller Dylan. Nu var det rätt länge sedan han var i rotation hemma hos mig men jag var på bio och såg Harvest Time med Neil Young tidigare i veckan och fick lite längtan tillbaka i tiden och då är det lätt att halka in på Dylan av bara farten. Att han gjort mycket bra är en kraftig underdrift.Fan vad fint. I slutet av januari kommer 'Fragments' med Dylan ut. En tio (!) lp-box som kretsar kring mästerverket Time Out Of Mind. Givetvis en oumbärlig box!
Tackar för filmtipsetJag är något av en periodare vad gäller Dylan. Nu var det rätt länge sedan han var i rotation hemma hos mig men jag var på bio och såg Harvest Time med Neil Young tidigare i veckan och fick lite längtan tillbaka i tiden och då är det lätt att halka in på Dylan av bara farten. Att han gjort mycket bra är en kraftig underdrift.
Munter inledning på det nya året!
Så munter har jag nog aldrig sett honom ?
Munter inledning på det nya året!![]()
Munter inledning på det nya året!![]()
Åååh den turnèn. Satan i gatan vilket sväng.
Kör han bara solo nu eller finns bandet fortfarande? Tyckte inte de sista två Decemberists-släppen var så bra med deras mått mätt, även The King is Dead var mer trallvänlig utan något riktigt djup.Fortsätter med denna
Kör han bara solo nu eller finns bandet fortfarande? Tyckte inte de sista två Decemberists-släppen var så bra med deras mått mätt, även The King is Dead var mer trallvänlig utan något riktigt djup.
Hela den konserten är overkligt bra. Killarna i the Band var verkligen galet begåvade, synd att det slutade som det gjorde.Jösses vad fint det här är.
Denna har helt gått mig förbi. Ligger hela spelningen uppe nånstans?Hela den konserten är overkligt bra. Killarna i the Band var verkligen galet begåvade, synd att det slutade som det gjorde.
Osäker, men stora delar finns i klipp på Youtube.Denna har helt gått mig förbi. Ligger hela spelningen uppe nånstans?