Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Från värdelösVarsågod ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Från värdelösVarsågod ?
Har sett den fladdra förbi bland rekommenderade videor men har inte "vågat" kika på den ännu. Har ett rätt kluvet förhållande till YM, men framför allt har jag svårt för attityden han kör med i många sammanhang. I vissa lägen blir han nästan en karikatyr av sig själv och det kan vara halvt plågsamt att se. Men en del andra RB-intervjuer har varit rätt trevliga så man kanske ska ge YM-intervjun en chans då.Ovanligt vettig intervju med vårat geni, Yngwie Malmsteen. Rätt kul att läsa kommentarerna också.
Har sett den fladdra förbi bland rekommenderade videor men har inte "vågat" kika på den ännu. Har ett rätt kluvet förhållande till YM, men framför allt har jag svårt för attityden han kör med i många sammanhang. I vissa lägen blir han nästan en karikatyr av sig själv och det kan vara halvt plågsamt att se. Men en del andra RB-intervjuer har varit rätt trevliga så man kanske ska ge YM-intervjun en chans då.
Eftersom han i första hand är känd som kvinnoboxare så tror jag ingen intervju i världen kan bättra på hans rykte.Tror den här intervjun kommer ändra hur en del ser på Malmsteen. Överlägset den bästa intervju jag sett med honom. Möjligt något hänt med Yngwie, han kanske börjat cykla eller något. ?
Tolkar jag dig rätt i att du menar att det överskuggar hans (ev.?) förtjänster som gitarrist snarare än att det skulle vara fler som känner till honom som kvinnomisshandlare än som gitarrist? Det sistnämnda låter i mina öron tveksamt medan det förstnämnda väl är svårt att argumentera mot.Eftersom han i första hand är känd som kvinnoboxare så tror jag ingen intervju i världen kan bättra på hans rykte.
Det är nog "tyvärr" så att vi som var med på den tiden främst kommer ihåg honom för hans översitteri som jag även kopplar ihop med tjejboxningen.Tolkar jag dig rätt i att du menar att det överskuggar hans (ev.?) förtjänster som gitarrist snarare än att det skulle vara fler som känner till honom som kvinnomisshandlare än som gitarrist? Det sistnämnda låter i mina öron tveksamt medan det förstnämnda väl är svårt att argumentera mot.
1+1=3?Jag blandar.
Nej, jag lyssnar på black & death metal som 53 åring. ?Är det för sent att börja lyssna på Misfits ”på riktigt” som 44-åring?
Verkligen inte, bra musik är och kommer alltid vara bra musik?Är det för sent att börja lyssna på Misfits ”på riktigt” som 44-åring?
@MrSthlmVi har ju pratat om melodi, jag trodde att du förstått men tydligen inte
För att du inte ska bli kränkt så tar jag på mig detta som dålig lärare och fortsätter melodimässandet.
Vart är världen påväg?
Misfits i sig tycker jag är ganska poppiga ? Det verkar mest som att alla som lyssnar på dem har gjort det sedan barnsben, inkl Danzigs samlade verk. Spotify gör det enkelt att hitta men svårare att committa. Men vafan, game on.Nej, jag lyssnar på black & death metal som 53 åring. ?