Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra! Snyggt att ta namnet efter en Jam-låt (som iofs bara hette Carnation), om det nu var så:) Har en polare som spelade i bandet Saturday Kids (Norrköping) nånstans 80/90....innan jag lärde känna honom.
Så grymt, grymt bra basspel i låten jag postade. ?Låter bra! Snyggt att ta namnet efter en Jam-låt (som iofs bara hette Carnation), om det nu var så:) Har en polare som spelade i bandet Saturday Kids (Norrköping) nånstans 80/90....innan jag lärde känna honom.
Det var det jag hade på känn ?Du är rejält på gång @GoranS, det kommer, jag märker det, mer och mer metal, hur som helst så bättre blandningar nu.
Jag jobbar fortfarande på en soullåt men det ska nog gå bra med hjälp av Google. ?
Visa bilaga 666036
Visa bilaga 666039
Visa bilaga 666041
Tar en femma till och ser om du är lika positiv efter det ...Du är rejält på gång @GoranS, det kommer, jag märker det, mer och mer metal, hur som helst så bättre blandningar nu.
Jag jobbar fortfarande på en soullåt men det ska nog gå bra med hjälp av Google. ?
Visa bilaga 666036
Visa bilaga 666039
Visa bilaga 666041
Grunge är varje fall alltid braTar en femma till och ser om du är lika positiv efter det ...
Vare sig trip hop eller drum and bass (?) är mina genrer, men de där låtarna ger goa associationer till en viss period I livet ?Jag började kvällen med min favorit 90-tals genre.
Jag halkade sen in i dessa när besläktade låtar
Och
Det är sant även för mig, nostalgin bidrar till den sköna känslan i trip hop!Vare sig trip hop eller drum and bass (?) är mina genrer, men de där låtarna ger goa associationer till en viss period I livet ?
Va?Pixies! Ett av mina favoritband från -80 talet, spelade grunge nästan innan det fanns :)
Dr. Grunge ?
Only in Norway ?Fantastiskt bra fredagsopera ??
Känner likadant för Satyricon. Frost(trummisen) är sjukt bra och det är fan imponerande med alla tempoväxlingar ?Only in Norway ?
Ska kollas igenom vid tillfälle, verkar riktigt lovande.
Jag är väl annars liite splittrad till Satyricon, ibland kan det svänga så in i h-vete, ibland inte, tycker trummisen är allmänt grym också (men möjligt de haft flera?). De är åtminstone jäkligt mångfacetterade, breda måste man säga, hittar på både det ena och andra. Musiken ändras, stilen ändras, man vet aldrig var man har dem.