Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får en vibe som bäst förmedlas som en mix av Bob Dylan och the Jayhawks.En annan typ av politiskt (åtminstone ibland) inspirerad americana-sångare får avsluta kvällen.
Det är mycket sarkastiska (men enligt mig roliga) betraktelser av samtiden. Det ska bli intressant att se om han kan hålla sig relevant framöver.Får en vibe som bäst förmedlas som en mix av Bob Dylan och the Jayhawks.
Tack för detta tips, ett band jag missat.Lyssnar på nytt från Spectral Wound:
Finns betydligt värre låtar som kan fastna.Av någon anledningen har den här låten spelats i huvudet sedan jag vaknade i morse. Nåja, det kunde varit värre.
Vill minnas att det finns en större enklav av Moz-fans i Sydamerika, så en och annan lär rimligtvis känna en Hector som strukit med.Av någon anledningen har den här låten spelats i huvudet sedan jag vaknade i morse. Nåja, det kunde varit värre.
Av någon anledning har den här låten spelats i huvudet sedan jag vaknade i morse. Nåja, det kunde varit värre.
Vilken intressant låt. Lite sorgsen jazz blandat med metal, men jag gillar det ?Instämmer
Så vansinnigt larvigt.
Javisst, Moz är sjukt larvig!Så vansinnigt larvigt.