Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men hoppas att du inte är...Sitter alldeles för länge på tunnelbanan.
Nä, men kanske lite.
Billy Milanos stagedive där är 10/10. Nu lyssnar jag på rehabjazz också.
Den är bra fast jag har hört den för mycket och sedan gör den mig deprimerad.Enligt mig, en av världens bästa låtar genom tiderna.
Jag har alltid tyckt att den här är deras bästa, kontext kanske gör skillnad, hörde den en del på Electric Garden när den klubben huserade i danvikstullEnligt mig, en av världens bästa låtar genom tiderna.
Lyssnar just på nåt annorlunda, men inom samma spektrum så att säga. Bägge väldigt bra
Fick mig att tänka på Flash in the night.
Blev "tvungen" att lyssna på den ...Fick mig att tänka på Flash in the night.
Grym väckarklockssignal på mobilen, spelade den för frugan och fick ett fett NEJEnligt wikipedia den främsta alpina joddlaren.
Man får väl kanske filtrera det hela genom det som Ryssland ägnar sig åt i Ukraina. Vet inte hur mycket jag skulle kunna hålla mig från att totalsvartmåla allt vad ryssar heter om de begått krigsbrott på löpande band i fyra år mot Sverige och den svenska befolkningen.Var och såg Lubomyr Melnyk i lördags. Älskade musiken men hade svårt för politiken. Ryssar var tydligen en helt egen ras liknande orcher, enligt Melnyk. Publiken applåderade instämmande.