Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Opeth - Ghost of perdition.
>
> Är det nån mer härifrån som ska åka Melloboat
> nästa helg. 36h bara bra grejor.
Jag var/är bra sugen men missar det tyvärr. Antar att det är utsålt nu va?
Har du tur får du höra något från Opeths kommande platta. Den kommer under våren verkar det som.
Jag får sikta på Metal Town i gbg i sommar istället.
Någon som lyssnade på Bandit i morse? Hörde i alla fall mig själv knäcka banditlänken =D Lite tur man hade eller!? Kom in igår, svarade fel och kom på svaret lite senare. Ringde in i morse igen och tror ni inte jag kom in och svarade rätt! Snacka om revange! =D Ibland måste man ha lite tur!
Sitter här hemma i soffan, lite sjuk och ynklig och tänker på Billy´s framträdande i Lördags kväll.
Återföreningar blir ju förstås aldrig riktigt helt bra, men denna konsert var något speciellt.
Lyssnar på nya skivan med Kaizers Orchestra. Riktigt grymt band. Särskilt LIVE.
Ni som lyssnar på Ramstein: Har ni lyssnat på Peace Love and Pitbulls? Riktig industrirock som får mesiga Ramstein att blekna. Skivan PLP 3 är väl mest lättlyssnad. Jag har inte lyssnat så mycket Rammstein men det jag hört tex. på länken innan är riktigt tråkigt jämfört med PLP.
JLarsson skrev:
> Opeth - Deliverance
>
> På spelningen i lördags spelade de en låt från
> kommande plattan. Det lät mörkt och alldeles
> lysande.
JLarsson skrev:
> Opeth - Deliverance
>
> På spelningen i lördags spelade de en låt från
> kommande plattan. Det lät mörkt och alldeles
> lysande.
Pelle Hå skrev:
> Härligt! Märktes bytet av medlemmar?
Inte såvitt jag vet, har inget liveuppträdande att jämföra med.
Apropå "Baying of the hounds" så är det en strof ur en låt av Comus från 1971. Samma Comus som gjorde sin första spelning på 35 år på båten. Folk stod och grinade i publiken, exempelvis Lee Dorrian från Cathedral. Nån hade åkt från USA för att se denna spelning, märkligt.
"We Stood Transfixed In Blank Devotion As Our Leader Spoke To Us, Looking Down On Our Mute Faces With A Great, Raging, And Unseeing Eye" av Red Sparowes.