[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Har varit blandade skivor idag.

Lars W - Söndermarken
Pain of Salvation - Remedy Lane
Nils Landgren - Paint it Blue
Dream Theater - Images and words

Donna Summer - snacka om att åldras med värdighet, hon är ju bättre nu än när hon var som mest populär.
Till skillnad från till exempel Billy Idol, en artist som betytt så mycket för mig men som är totalt kass/sönderknarkad nu, patetiskt och ledsamt att se live, och det finns många fler som är som honom.

Jaja, musiken spelar en enormt stor roll i mitt liv, jag blir enormt ledsen och besviken när de går upp på scen för att tjäna några dollar men de kan inte leverera något som ens liknar det som de är kända för.

Ah, nu blev det ett nummer med Donna Summer och Tina Arena, satan vad underbart ihop med videon, kan man vara mer sexig än Tina i den här videon?????

Caro Emerald. Nyupptäckt artist tack vare nattradion. Norska nyheten donkeyboys lyssnas också på
nu. Inspelningar från radion-nu ska de köpas på cd också. Behöver jag skriva att det är roligt att upptäcka ny musik istället för höra samma jäkla malande i rix och megapol.

Senast redigerad av en moderator:
Ingen alls. Allt jag är sugen att lyssna på påminner om dåliga saker och jag kan fan inte sitta på jobbet och böla som en jävla unge. Så då får det vara tyst.

Gott nytt år liksom :)

STIZZE skrev:
-------------------------------------------------------
> jobbmusik = pantera.. håller tempot och glada
> humöret uppe! :)

+1 på den!

Get Back - The Jim Jones Revue.
Säga vad man vill om Beatles. Välkammade och duktiga var dom. Rock'n'roll var dom inte.
The Jim Jones Revue visar som alltid var skåpet skall stå.
Here to save your soul. Get with it!

Tillbaka
Topp