[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Ett ytterst modernt verk bestående av en mix av fotstampande, stolar som dras på golv samt oorganiserat tal. Eller också är det bara lunchdags i matsalen ...

Fredag för i helvete?

Bilagor

• IMG_20160129_150831.jpg
    IMG_20160129_150831.jpg
    133.6 KB · Besök: 34
Sambal Oelek: Du har bra öron, faktum är att vi har ganska lika smak, känner igen och har det mesta du postar i denna tråd:))

Detta albumet kommer du nog gilla om du inte hört skiten.

zyklom sa:
Detta albumet kommer du nog gilla om du inte hört skiten.
har jag lyssnat på den, det var ok men inte riktigt perfekt, var lite skränigt ibland kan jag tycka. Dök upp många andra fina tips bredvid där som jag ska ta och lyssna på också.

Nu rullar en annan klassiker, November - Mount Everest

ps. apropå låttiteln så är ju Mountain helsköna också :)

Senast ändrad:
...denna! :) låter väldigt annorlunda mot tidigare plattor, detta är mycket mer doom, inte lika svängigt. Men ändå bra, fast jag får nog lyssna på den några gånger innan jag kan säga något mer :)

Bilagor

• _2100099-Edit.jpg
    _2100099-Edit.jpg
    50.9 KB · Besök: 26
zyklom sa:
Sambal Oelek: Du har bra öron, faktum är att vi har ganska lika smak, känner igen och har det mesta du postar i denna tråd:))

+1 :)

Ska åka ner till Berlin och gå på Desertfest 28-30/4. Radio Moscow lirade där förra året. I år åker jag ner ffa för att se Wo Fat och Elder.

Gamla svenska gruppen november . Med skönt black sabbath sound. Riktigt bra musik

Även svenska gruppen - i are droid

och the haunted - made me do it

singletrack sa:
Tycker ni om November så tycker ni nog också om den gamla svenska gruppen Neon Rose.. Det gör i alla fall jag..
jodå, det funkar! Eller Abramis Brama :)

ps. en absolut sista med Witchcraft sedan ska jag sluta tjata om det bandet, titelspåret från skivan The Alchemist som måste vara en de bästa skivorna jag har, alla kategorier:

Tillbaka
Topp