[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Alex Supertramp sa:
Är alla MTB:are som brädåkare i musiksmaken? Red Bull, Kexchoklad och hip hop? Jag kommer från landsvägscyklingen med Isostar i flaskan och ett bättre vinförråd. Och jag vill cykla på stigar ibland utan att hamna i nån jävla skateboardramp med en BMX stilmässigt. Vélo tout terrain, lixom.
Du kan inte ha läst och lyssnat på hela tråden från början. Gör det och återkom med ny recension.

Eddie Cochrans 80-årsdag idag...

Bilagor

• Eddie-Cochran.jpg
    Eddie-Cochran.jpg
    62.8 KB · Besök: 120
Sorry, menar inte att trolla. Har bara lite identitetskris som cyklist. Råkade hamna på en grusstig med racern och sen dess kan jag inte släppa tanken på en XC. Dessutom verkar ni ha ett trevligare comunity än lycramaffian på slicks i Velominati. Problemet är dock att viss MTB’s ser ut som BMX:er, och skall man cykla utför får man klä sig som en motocrossförare -och då har vi plötsligt kommit väldigt långt från Le Tour-romantik och rulla mellan vingårdar. Man börjar i omslaget till Cosmos Factory med Creedence och vill inte hamna i nån skatepunk eller rap. Ha det fint alla helhjärtade Springsteenfans på halvdämpade hojar.

Till och med bättre än John Lennon (tycker jag):!

EDIT:
Den här versionen av Green Day var nästan ännu bättre!

När dom drar på med trummorna och basen och sen de distade gitarrerna sista verserna får man gåshud och det är nästan så att man skäms för att man inte är arbetarklass utan snarare en "fucking peasant".

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp