ForesterGuy
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Örjan Lax sa:Hej Happy! (och alla mina fina vänner här inne)
Mår lite bättre idag, men fortsätter ändå lite på sorgtemat efter min mors död.
Det börjar sjunka in nu att det har hänt, och ni ska veta att det betyder så otroligt mycket att få skriva av sig i sorgen och få sprida lite musik här inne, oavsett respons. :-/
Hasse#7 sa:Örjan Lax sa:Hej Happy! (och alla mina fina vänner här inne)
Det börjar sjunka in nu att det har hänt, och ni ska veta att det betyder så otroligt mycket att få skriva av sig i sorgen och få sprida lite musik här inne, oavsett respons. :-/
Beklagar sorgen. Går inte över men blir hanterbart. Låt det ta den tid som behövs utan att offra din egen tid för mycket.
Beklagar Örjan :(Örjan Lax sa:Hasse#7 sa:Örjan Lax sa:Hej Happy! (och alla mina fina vänner här inne)
Beklagar sorgen. Går inte över men blir hanterbart. Låt det ta den tid som behövs utan att offra din egen tid för mycket.
Tack snälla Hasse.
Tack Sambal.Sambal Oelek sa:Beklagar Örjan :(
Alltså wow, jag hade helt räknat bort Candlemass för längesen. Men vilket jävla rockepos tillika skolboksexempel i hur man gör stabil gammaldags hårdrock i modern tappning. Fantastiskt! Lite som Sabbaths otippade come-back för några år sedan. Tack för att du tipsade om deras nysläpp!Sambal Oelek sa:Candlemass - Door to Doom! Nytt släpp idag!
Hon är fruktansvärt begåvad och hon har tillsammans med, som gitarrist själv mina nytillkomna ölkilon bevisat för mig varför gitarrer är formade som de är.Sambal Oelek sa:Nu blev det denna istället... grymt säker
Ja, en grym platta faktiskt, har lyssnat lite mer på den nu och det känns som en sådan platta som får mogna lite, så blir den ännu bättre :)Loftberg sa:Alltså wow, jag hade helt räknat bort Candlemass för längesen. Men vilket jävla rockepos tillika skolboksexempel i hur man gör stabil gammaldags hårdrock i modern tappning. Fantastiskt! Lite som Sabbaths otippade come-back för några år sedan. Tack för att du tipsade om deras nysläpp!Sambal Oelek sa:Candlemass - Door to Doom! Nytt släpp idag!
Drosa sa:Yello-Flag på fuskkassettband-
spelare. Retrovibes i dubbell bemärkelse. Man kanske ska skaffa sig ett kassettdäck igen? Njae?
tufft :) jag har mitt Denon kassettdäck kvar, fast knappt nåt att spela :) kassetter gillade jag aldrig riktigt.Drosa sa:Yello-Flag på fuskkassettband-spelare. Retrovibes i dubbell bemärkelse. Man kanske ska skaffa sig ett kassettdäck igen? Njae?