P
Paco
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Kan mycket väl vara den bästa svenska hardcore-punk låten....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
growl-light
Ahhhh, har missuppfattat death-core?????
Och hans fru på rhytm guitar ?
Det är ju ett skönt gung men när man pårökt ska ut och köra intervaller brukar det köra ihop sig.<iframe width="560" height="315" src="" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Ok, nytt försök. Är dock melodi vilket inte verkar vara din grej???Gillar inte LIGHT produkter
Metal-death-core .......
Egentligen villa jag lägga in "Chase the Devil" med Max Romeo, men den videon är inget jag kan stå för...men vilken musik!Det är ju ett skönt gung men när man pårökt ska ut och köra intervaller brukar det köra ihop sig.
Kör tröskel på 10% efter jag reggad färdigt?
Sångare utan skägg
Jag bedömer risken för skägg som liten.Skägg kan man ha INTE bara under halsen
Älskar deras gitarspel ( Ammots brothers) och älskar Christophers solo grejer ( trots det är INGEN metal ) !
Hitta än riktigt anarkist-feminist tjej , så chansen är 95% ?Jag bedömer risken för skägg som liten.
Denna skiva fick mig utslängd från konfirmationen. Var tydligen inte ok att lyssna Venom och krama snus?Och från farbrorns ungdom?
Du får mig att känna mig gammal.Denna skiva fick mig utslängd från konfirmationen. Var tydligen inte ok att lyssna Venom och krama snus?
”Black Metal” släpptes ju -82 så den fanns nog när du konfirmerades ?Du får mig att känna mig gammal.
Du får gissa om skivan fanns när jag, tyvärr, konfirmerade mig?
Har lyssnat men fattar inte texten, överhuvudtaget. ??Egentligen villa jag lägga in "Chase the Devil" med Max Romeo, men den videon är inget jag kan stå för...men vilken musik!
Käften?”Black Metal” släpptes ju -82 så den fanns nog när du konfirmerades ?
”Black Metal” släpptes ju -82
Själv så lyssnade jag nästan uteslutande på punk fram till -86 när den absolut bästa skivan släpptes ???När jag var ung , fram till 1984 lysnade jag på The Beatles. Spelade in alla deras skivor på min kassettbandpelare
från radio ( en original skiva kostade då en månadslön i Polen) .
En gång ( 1984 ) lysnade jag på radio , och hör Metallicas "Kill´Em All". Från den sekunden är jag "metalhead" ?
Jag tror att hela min årskull som sen var med när Metalvågen sköljde över världen lyssnade på:
Sweet i 5an
Kiss i 6an
Ac/Dc i 7an ( det var direkt i 7an jag slutade spela klarinett, fattade att det inte var någon framtid med min musikinriktning)
Hela Metalvågen från ca 8an , dvs Motörhead, Saxon mm mm mm
Rocky George??Vad har ST gemensamt med CRO-MAGS ( utan att gräva i WIKI ? ) ???