Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@Calcifer
Mayhem? Då måste jag kontra med låten Freezing Moon. Här framfört av den svenska sångaren Per Yngve "Dead" Ohlin (skrev också låten) som tog livet av sig under dramatiska former. Här snackar vi oldschool norsk black metal. Frågan är dock om det någonsin funnits någon annan black metal sångare med en sådan röst om Per Yngves, här snackar vi death metal på riktigt, nästan creepy.
Jonas Åkerlund har gjort film om Mayhem:
Jonas Åkerlund: "Har rent samvete"
<p>I "Lords of chaos" skildrar svenske Jonas Åkerlund det banbrytande norska black metal-bandet bandet Mayhems uppgång på 1990-talet – som kulminerade i ett bestialiskt mord.</p><blockquote>Jag ville göra allt så nära verkligheten som det gick, säger han</blockquote>nsd.se
Älskar den låten! Så vansinnigt jävla bra!!!
???Alla här postar bara rock, samma typ av rock också. Har ni helt missat rönen om att bra musiksmak handlar om din BREDD på vad du lyssnar på och inte enbart på frånvaron av vocals?
Älskar den låten! Så vansinnigt jävla bra!!!
/Mange
Tror du blandar ihop med just Rival Sons? ;-)Rival Sons - Electric Man bjuder jag på.
Har för mig att jag såg Uncle Acid som förband åt Sabbath på Friends typ 2014? riktig bra.
Tror du blandar ihop med just Rival Sons? ;-)
Jag lyssnar på det mesta :)Alla här postar bara rock, samma typ av rock också. Har ni helt missat rönen om att bra musiksmak handlar om din BREDD på vad du lyssnar på och inte enbart på frånvaron av vocals?
Du verkar behöva en dos death by burpees:Jag är så jävla arg alltså att jag inte längre vet var jag ska ta vägen, ja det vet jag väl i och för sig att ta i men jag gillar sarkasm så jag firar det hela med en bra låt:
Imorgon köper jag mig en AC sen kör jag inomhus. Detta året har poundat mig så hårt cykelwise. Försening efter försening efter försening som blir en stor härlig fest så att man blir helt varm i kroppen! Allt jag vill är att plåga mig själv. Låt mig!