Woodknocker
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Det tyckerj ag är en dålig lösning! Mina texter har ett samband med musiken. Det här är ett forum för cyklister inte för bloggar eller dagböcker. Den här tråden är en musiktråd. Jag lyssnar på musik efter humör och musikvalet kan alltid grundas i logiska skäl, det är dessa skäl jag presenterar som text.Woodknocker: skulle du inte kunna ta dina utläggningar som inte har ett dyft med musik att göra och posta dem i en tråd där de passar bättre. T.ex. skulle du kunna skapa en separat tråd för dina funderingar så kan du orera på bäst du vill i den tråden och de som är intresserade kan läsa där.
Fö undrar jag varför du känner ett behov att arg-gubba ett inlägg där jag skriver att Alfvéns Midsommarvaka/Svensk rapsodi är musik jag uppskattar på midsommar. Om du inte gillar det så är det helt ok. Att sitta och arg-gubba alla inlägg med musik mean inte personligen gillar känns dock som en rätt tråkig stil. Eller är det bara ett allmänt ogillande av mig och det är det du vill uttrycka med den arga gubben? Känns inte heller som speciellt meningsfullt.
Arga gubben var till din musik .
edit: men senaste gubben var till dig som person
tillägg: Du ska alltid vara så taskig! taskmört.
bara skicka PM nästa gång tack
Senast ändrad: