Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gammalrock
Rätt bra sådan.Stones, Humble pie, Oasis, GnR mfl. Grabben har egen smak
Har bara hört denna, och det var typ 20 år sen sist då jag dejtade en tjej som brukade lyssna på den. Förstår att de även har plattor som drar åt shoegaze-hållet, skall spana in.Bra platta och Paradise Lost har gjort mycket bra! De varierar sig ovanligt mycket mellan plattorna vilket kan förvirra en del, jag föredrar de plattorna som är något tyngre, tyckte tex Obsidian var jäkla bra, Medusa också. Musikexperterna har klara problem att placera in deras musik i ett fack, för att citera Wiki: "Paradise Lost är en av pionjärerna inom gothic metal men bandets musik har under åren rört sig inom olika musikstilar som doom metal, death metal och gothic rock men också närmat sig genrer som industrimetal, darkwave och electronica."
Ok... ?![]()
Har bara hört denna, och det var typ 20 år sen sist då jag dejtade en tjej som brukade lyssna på den. Förstår att de även har plattor som drar åt shoegaze-hållet, skall spana in.
Samma tjej introducerade mig även för Kyuss och Tool, väldigt lärorikt såhär i efterhand ?
? Tippar på att the long road north kommer bli mitt soundtrack till 2022.Ny singel med Cult of Luna
Innan jag såg din kommentar längst ner var jag synnerligen imponerad av din blandade smak ?Visa bilaga 526506
Delar Spotify med min fru, här är en del av årslistan…lätt att se vem som lyssnat på vad även för ett otränat öga tror jag ?
Samma här! Förbeställde vinylen idag så plötsligt får jag en present i februari.? Tippar på att the long road north kommer bli mitt soundtrack till 2022.
Lite pepp inför julbordet med jobbet
Om man får ändra sig så räcker 80db om det är rejäl bas.3 trainerfavoriter......rattar man bara in över 100db så orkar man......