Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo alltså nej...det är lite dyrt, jag köpte för ett år efter några öl :)Jag är inte helt såld på Roons prismodell... visst är det någon typ av premium spelare inklusive bra equalizer som också fungerar om man låter Roon ta exclusive kontroll av ljudenheterna (mycket bra!) och har en jäkla massa funktionalitet för att binda ihop låt/skivsamlingar, ge information om alla samlingar, knyta ihop ljudanläggningar, multiroom men ändå.
Visa bilaga 532835
Ölhävartävling med Corpsegrinder?? Fyfan vad häftigt! Har nog aldrig sett någon med stadigare nacke än den karl'n förövrigt?Cannibal Corpse frontman släpper eget
En liten rolig anekdot.
Hamnade i en ölhävartävling med George och LG Petrov(Entombed) på Gefle Metalfestival för några år sen. 50cl Mariestads skulle svepas fortast möjligt. Mr Corpsegrinder hade tömt sin innan jag och LG fått i oss 1/4 av ölen ?
En viss ballad av Led Zeppelin kanske kvalificerar sig? Åtminstone inledningen är ju klart soft.Och den här. Det var innan Scorpions slog med "Still loving you" och började massproducera ballader när dom upptäckte att det sålde bra. Iofs hade ju Nazareth en hit med "Love hurts" tidigare, men annars var det ganska ovanligt med ballader av rockbanden, har jag för mig.
Den nacken skämtar man inte bort! ?Ölhävartävling med Corpsegrinder?? Fyfan vad häftigt! Har nog aldrig sett någon med stadigare nacke än den karl'n förövrigt?
Samtidigt?Baroness - Red Album
Docenterna - Docenterna
I följd. Eftersom ingen postade efter mig fyllde jag bara på.Samtidigt?
Hex har gått här hela dagen. Nu:I följd. Eftersom ingen postade efter mig fyllde jag bara på.
Nu: Toundra - Hex.
Strax: Solstafir - Endless twilight of codependant love.
Det enda jag ser är J Mascis
Otroligt jävla bra.
Visst händer det att jag lyssnar på lite lugnare/softare musik ibland men det kan vi väl försöka hålla mellan oss två. Inget som jag brukar skylta med….har ju en image att tänka på ?Bra (tips), jag håller medbara inte van riktigt att du rekommenderar lite softare musik men du mår bra? ?
Fantastisk låt och även om jag aldrig själv skulle komma på tanken att slänga på den på en tisdag eftermiddag så är det precis vad jag behöver just nu.