Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad fan. Har du snott min spellista? ?
Yes, hacker delux vet du......Vad fan. Har du snott min spellista? ?
Här är grundkursen för alla som ska ut på lägereldseldning på stranden i sommar.Något för lägereldsgitarristen som vill ta nästa steg?
Tänkte mer på instrumentet. För att vara en gitarr(?) verkar den rätt otymplig.Här är grundkursen för alla som ska ut på lägereldseldning på stranden i sommar.
Misstänkte nästan det. Glömde att lägga till smiley för at förtydliga det.Tänkte mer på instrumentet. För att vara en gitarr(?) verkar den rätt otymplig.
Gött att de kör fortfarande. Min f.d. kollega Ola på bas och sång.Massgrav spelar på Snövit nu på lördag 23/4. Vill man veta var skåpet ska stå kan man ju gå dit!
PMar (för att inte mata AI / indexering med sån info). :)Oj vad fint.....! Vem kan jag hälsa från?![]()
Inte varje dag man upptäcker ny ska. Aldrig hört dem förut, men de var ruggigt bra.
Det är vi gamla mods som inte kan gå vidare i genrerna.. ?Inte varje dag man upptäcker ny ska. Aldrig hört dem förut, men de var ruggigt bra.
Trumljudet! Så jävla bra.