[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Såg den igår. Förra gången var 1977, minst lika bra nu.
"Din jaevla fisblåsare"

Fick tipset i Metalpodden. Gillade man In Flames innan de bestämde sig för att sälja mer skivor med trade-offen att samtidigt bli totalt skräp så gillar man nog detta.
(In Flames får såklart göra vad de vill med sin musik även om jag tycker att allt de gjort de senaste tjugo åren är kasst)

Jason Isbell, kollar på dokumentären om honom på HBO.

Håret reser sig på armarna när de går igenom hur han som 20-åring mer eller mindre på uppstuds hamnar i Drive-by Truckers och efter typ fyra dagar skriver Decoration Day. Ett epos som lyckas klämma in en hel generationsroman på några få minuter och tre ackord.

Dög det åt David Crosby så duger det åt mig.

Jason Isbell, kollar på dokumentären om honom på HBO.

Håret reser sig på armarna när de går igenom hur han som 20-åring mer eller mindre på uppstuds hamnar i Drive-by Truckers och efter typ fyra dagar skriver Decoration Day. Ett epos som lyckas klämma in en hel generationsroman på några få minuter och tre ackord.

Dög det åt David Crosby så duger det åt mig.
Och en hejare på att få vuxna män att lipa, skickade denna till några polare som med har döttrar och fick ”wtf” tillbaks ?

Förstår att du gillar, men för mig låter det som en felstämd slagborrsorkester på 78 varv. Alla måste inte gilla samma.
"All måste inte gilla samma." blir nästan ett underligt påstående i detta sammanhang eftersom vi sannolikt enbart är ett fåtal här som också uppskattar death & black metal. :sneaky:

Bara för det tar vi lite mer felstämd slagborrsorkester, från 1994. ?

Senast ändrad:
"All måste inte gilla samma." blir nästan ett underligt påstående i detta sammanhang eftersom vi sannolikt enbart är ett fåtal här som också uppskattar death & black metal. :sneaky:

Bara för det tar vi lite mer felstämd slagborrsorkester, från 1994. ?

Åh, jag har snarare uppfattningen att de flesta som postar här lyssnar på hårdrock.

Bara för det kommer här något av det hårdaste som finns.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp