storfiskarn
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu snackar vi!
Fick mig att dra igång kanonalbumet Betty!Ett av mina absoluta favoritband under några år på 90-talet.Tycker ändå att det håller fortfarande.
Jag vet inte vad det är, men jag har så svårt att gilla någon annan version än den som Nancy & Lee gjorde. Har till och med svårt för Johnny och Junes' version.Kom över av en slump. Vete fan vad som var mest otippat här, låtvalet eller duettpartnern.
Herregud, vad jag har missat grejer..Jag vet inte vad det är, men jag har så svårt att gilla någon annan version än den som Nancy & Lee gjorde. Har till och med svårt för Johnny och Junes' version.
De har ju dessutom gjort en jävligt pangig musikvideo till låten.
Herregud, vad jag har missat grejer..
Från dubbelpost till ingen post?ojsan, dubbelpost![]()
Ajabaja. Detta är inte tråden om PostNord.Från dubbelpost till ingen post?
Tänkte inte på det?Ajabaja. Detta är inte tråden om PostNord.
Från dubbelpost till ingen post?
Nancy och Lee är mig väl inte helt obekanta i sig, men jag har nog aldrig skänkt dem någon uppmärksamhet utöver Some Velvet Morning och Summer Wine. Ser ut att bli ändring på det!
Du har sämre, jag har aldrig skrivit " skärp dig" till revben?@revben (som har ungefär lika bra musiksmak som mig) hade ju redan tipsat om låtenhttps://happyride.se/forum/threads/...er-musik-just-nu.491490/page-360#post-4314273