Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en av de bästa poplåtarna någonsin:
Det här tror jag du gillarDetsamma inom powerpopen:
Minns att jag såg en dokumentär om Big Star för några år sedan. Det verkade som om i stort sett alla professionella musiker i världen var överens om att det var ett av de bästa banden någonsin. Varför de aldrig slog var det ingen som riktigt förstod.Detsamma inom powerpopen:
Nu blev jag påmind om att jag faktiskt har biljetter till konserten nästa vecka. Jag inser i samma ögonblick att jag dessutom lyckats dubbelboka mig på lördagen så nu måste jag fundera på hur jag ska komma ur det andra åtagandet.Det är fredag, solen skiner, jag är ledig och Rancid har släppt nytt. Peak vecka!
*om du har en biljett eller fler till chats på debaser 8e som du vill bli av med, skicka pm ?
Japps. Home of the hockeyfrilla.Är det de där australiensarna?
Japps. Home of the hockeyfrilla.
Det där är så jäkla sant. Var i Australien i höstas och jag har aldrig sett så många oironiska mullets någonsin.Japps. Home of the hockeyfrilla.
Ja satan.Upptäcker till min glädje att Teddybears' tidigare verk nu finns på Spotify. Senast jag kollade (kan iofs ha varit ett antal år sedan) så fanns bara "Rock 'n' Roll Highschool" och senare plattor upplagda.
Minns fortfarande med värme deras konsert på Hultsfred -96. Hela publiken gick verkligen bananer, om man säger så.
Det här tror jag du gillar