Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Najs! Har du sett någon turnéplan? Hittar Groningen + Dessertfest i Antwerpen men inte så mycket mer.This Will Destroy You ska tydligen ut och spela igen till hösten. Det ser man fram emot!
25/10 på PustervikNajs! Har du sett någon turnéplan? Hittar Groningen + Dessertfest i Antwerpen men inte så mycket mer.
Fantastiskt! Den spelningen har inte kommit upp på Pusterviks hemsida än så tipset är väldigt uppskattat!25/10 på Pustervik
The Ocean är förband
![]()
THIS WILL DESTROY YOU + THE OCEAN - 25/10 - Pustervik
Evenemang i Göteborg, Västra Götalands län av Revival Booking och 3 andra onsdag, oktober 25 2023 med 589 personer som är intresserade och 154 personer som kommer. 14 inlägg i diskussionen.fb.me
Najs! Dyker nog upp snart. Bandet delade just hela turnén.Fantastiskt! Den spelningen har inte kommit upp på Pusterviks hemsida än så tipset är väldigt uppskattat!
Haha asså jag fattar vad du menar, och jag har verkligen försökt uppskatta det men jag har inte kommit längre än att bara tycka att det är rätt trist... än.Märkligt hur fäst jag är vid FF trots deras konsekvent väldigt ordinära musik, men de har liksom alltid varit med och släppt skivor i olika stadier av mitt semivuxna liv, ända sedan Grohl släppte första plattan i samband med att jag började gymnasiet. De känns som den där pålitlige men lite tråkiga polaren som stannade kvar och bildade familj i småstaden medans man själv tvångsmässigt åkte ut och såg världen. Ställer inga krav och bjussar alltid på en bärs, ett garv och ibland lite småtrista anekdoter när man har vägarna förbi. Vi vet var vi har varandra och inget kommer ändra på det.
Lite blues nu före sovdags.
Jävligt länge sen jag lyssnade på dom.
Ja, dom var lite mer i ropet innan David lämnade för Mr krångelJävligt länge sen jag lyssnade på dom.
Riktigt bra.
Den ska jag spana in, har bara hört lite storys här och där!Efter att kollat på den grymma KLF-dokumentären på SVTPlay: https://www.svtplay.se/video/jnMGGRr/vem-dodade-the-klf
De var flippade men att det blev så illa till slut visste jag inte.Den ska jag spana in, har bara hört lite storys här och där!