Ragge Hylsa
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var länge sen men fortfarande lika bra.
Det där är ju bra, och det finns massor med annan reggae/ska som är objektivt bra typ Barrington Levy, John Holt, Desmond Dekker, Specials, Slackers osv.Sista 4 timmarna innan semestern.
Sprinten med att hinna släcka alla måsten blir lättare med lite baktakt.
Förstår inte vad du menar. ? Eller, det gör jag.Det där är ju bra, och det finns massor med annan reggae/ska som är objektivt bra typ Barrington Levy, John Holt, Desmond Dekker, Specials, Slackers osv.
Problemet med reggae är ju dock att när det är dåligt så är det så innihelvitte dåligt. Och dåligheten verkar korrelera med kommersiell framgång, tänk Big Mountain eller Inner Circle. Och behöver någon verkligen höra No Woman, No Cry igen, någonsin?
Reggae, tveeggad existens på det alltså.
?Förstår inte vad du menar. ? Eller, det gör jag.
Jag synar och höjer:Förstår inte vad du menar. ? Eller, det gör jag.
Ok.Lite kompensation för tidigare bottennapp:
Hmm, ska kanske åka in till stan och se dem i Alicante.Helvete, man skulle sett konserten i Sevilla!!
Lite pinsamt, men sen den här kom på sjuttiotalet har jag trott att det var originalet.
Grymma live också, fångade just denna låt i februari när de spelade i köpendanmark. Sångaren från Møl passade också på att lånade micen.