Fd Paco
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Cornelis från orten
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har radan tillräckligt ont i huvet?
Du borde verkligen prova musik med melodi?Trevligt, borde lämpa sig bra för regniga dagar med Zwift-pass, naturlig styrkeboost. ? ?
HarmoniDu borde verkligen prova musik med melodi?
Börjar tro att du är döv och bara kollar det visuella?
Exakt vad du behöver?Harmoni
Helt fantastisk! Får väl se om detta är det sista skivan eller inte, men just denna låten känns verkligen som en knyta-ihop-säcken-låt.
Tydligen så ska man inte ta albumtiteln för bokstavligt, men det går att läsa in en hel del i deras offentliga uttalande inför släppet: “Our starting point was the concept of an ending—death, or the end of a friendship or relationship. Every song comes from a story, or an idea one of us has had that we’ve all expanded on and made its own world. Maybe it’s our nature, but we kept feeling that the album title was ultimately open to a lot more interpretation—the end of a thing or a time can mean a stop, but it can also mean a beginning, and what happens after one thing ends might pale in comparison to what it becomes next,”Helt fantastisk! Får väl se om detta är det sista skivan eller inte, men just denna låten känns verkligen som en knyta-ihop-säcken-låt.
Vet inte om deras uttalande hjälpte så mycket för mig, mer som att allt kan ske.Tydligen så ska man inte ta albumtiteln för bokstavligt, men det går att läsa in en hel del i deras offentliga uttalande inför släppet: “Our starting point was the concept of an ending—death, or the end of a friendship or relationship. Every song comes from a story, or an idea one of us has had that we’ve all expanded on and made its own world. Maybe it’s our nature, but we kept feeling that the album title was ultimately open to a lot more interpretation—the end of a thing or a time can mean a stop, but it can also mean a beginning, and what happens after one thing ends might pale in comparison to what it becomes next,”
Exakt vad du behöver?
Necrifier= (lite)melodisktYin och yang du vet, studera filosofi så finner du vägen till black and death metal. (svammel)
Vad jag minns tipsade du om Necrofier för ett tag sedan, en platta? Det finns hopp ?