Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En man med flera strängar på sin lyra, uppenbarligen.Fortsätter på temat flinka fingrar
Tänkte jag skulle lyssna och höra skillnaden men råkade istället dyka på ett annat band i likartad genre, men från Chile!Spenderat morgonen med att lyssna på Demoniacs evolution till DragonForce. Man märker ju när Herman Li gick in i bandet..
Hm, första tanken som dök upp i min skalle när jag såg den bilden var - ung Rick Astley!? Vet inte riktigt varför, för vid närmare inspektion är likheten inte direkt slående. Och musikaliskt är det ju matchningen inte heller klockren.
Ja, det är likt, men Edwyn Collins är ju bra.Hm, första tanken som dök upp i min skalle när jag såg den bilden var - ung Rick Astley!? Vet inte riktigt varför, för vid närmare inspektion är likheten inte direkt slående. Och musikaliskt är det ju matchningen inte heller klockren.
My Never Changing Moods2km loppis i Aspudden. Oj, vad jag inte överraskade mig själv!
Visa bilaga 654298
Mitt loppisfynd i våras. Om bilden varit tagen från drivsidan hade jag slagit till. Slarvigt Bert!2km loppis i Aspudden. Oj, vad jag inte överraskade mig själv!
Visa bilaga 654298
VVDU.Mitt loppisfynd i våras. Om bilden varit tagen från drivsidan hade jag slagit till. Slarvigt Bert!Visa bilaga 654319
Så fortsätter vi med den andra skivan som släpptes i fredags som jag inte lyssnade tillräckligt på i helgen:
Baroness fortsätter på sitt inslagna spår från "Purple" och framåt. Bra grejer!
Är det bra? Föredrar det de gjorde innan Purple så vet inte om den här är värd min dyrbara tid ?Så fortsätter vi med den andra skivan som släpptes i fredags som jag inte lyssnade tillräckligt på i helgen:
Då skulle jag nog passa, blir mindre och mindre sludge. Jag gillar den efter knappt två lyssningar, men så upptäckte jag Baroness i och med Purple. Det är bra men annorlunda mot de tidigare skivorna.Är det bra? Föredrar det de gjorde innan Purple så vet inte om den här är värd min dyrbara tid ?
Om frågan är var så är svaret Erikshjälpen i Högsbo. Hos Holmens Marknad i Gamlestan och BjörkåFrihet på Backaplan finns det också en del gamla märkliga LP. BåF har detta snart https://bjorkafrihet.se/missa-inte/boka-in-28-9/
Jag fick mitt svarta bälte i kverulans när jag under ett års tid (covid) drev en strid mot BjörkåFrihet vars klädåtervinningscontainer skapade ett utrymme för idioter att smygdumpa sopor bakom, på den i övrigt öppna planen som min lokala återvinningsstation låg på. Tack vare fåglar och vindar innebar det snabbt att hela kvarteret skräpades ner om vartannat, vilket gav hela området en lagom skön ghetto-vibb. Jag föreslog för ansvarig på BjörkåFrihet att de kanske kunde välja en bättre plats för sin insamling, exempelvis en där det inte redan stod en välplacerad sådan från konkurrerande organisation, och således sluta skapa förutsättningar för illvilliga att förstöra närmiljön för några hundra boende i området. Efter månader av samtal med diverse personer av varierande kompetens hos områdets hyresvärdar, kommunen och bolaget som upplät marken till klädinsamlingen så lyckades jag till sist få tag på en dam som fick slut på idiotin, BF-containern försvann, och nedskräpningen minskade med typ 90%. Den enda som i sammanhanget var totalt likgiltig för problemet var mannen på BjörkåFrihet. Så de kan ta sina förbannade insamlingslådor och dra åt helvete. Spendera era pengar hos en annan organisation.Om frågan är var så är svaret Erikshjälpen i Högsbo. Hos Holmens Marknad i Gamlestan och BjörkåFrihet på Backaplan finns det också en del gamla märkliga LP. BåF har detta snart https://bjorkafrihet.se/missa-inte/boka-in-28-9/
VVDU = Våga Vägra Drivsidan UtOm frågan är var så är svaret Erikshjälpen i Högsbo. Hos Holmens Marknad i Gamlestan och BjörkåFrihet på Backaplan finns det också en del gamla märkliga LP. BåF har detta snart https://bjorkafrihet.se/missa-inte/boka-in-28-9/
Bra där, lyssnat väldigt lite på dem men ska absolut ge dem en ny chans, riktigt skön soft stoner.Så fortsätter vi med den andra skivan som släpptes i fredags som jag inte lyssnade tillräckligt på i helgen: