GoranS
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Får säga att jag föredrar originalet där.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får säga att jag föredrar originalet där.
Ingen kan prata om Zeppelin utan att jag måste nämna den här. Olikt från det jag brukar lyssna på men de är ju kult. Och den här låten för trummorna ? Ge hela en chans, det blir samba i mitten!
Som tur är.. ?Gamla tider , som kommer ALDRIG tillbaka ?
Nej, det är ju tur att världen gått vidare och att vi nu kan få njuta av små fina poplåtar som denna.Som tur är.. ?
Eller:Nej, det är ju tur att världen gått vidare och att vi nu kan få njuta av små fina poplåtar som denna.
Direkt från FSBs tortyrcentrum?
Genialiskt band.Direkt från FSBs tortyrcentrum?
Jag kan lyssna på en del saker som medel-Svensson nog tycker är skumt, men det där är över gränsen för vad jag orkar ens försöka lyssna på. Inte min kopp te för fem öre.Genialiskt band.
Snullet.Jag kan lyssna på en del saker som medel-Svensson nog tycker är skumt, men det där är över gränsen för vad jag orkar ens försöka lyssna på. Inte min kopp te för fem öre.
Imminence!
Inte tidigare bekant med det ordet, men gissar att du menar att jag går miste om något. Möjligt. De enda två sakerna den låten gav mig var dock, a) en känsla av irritation lik den när ett barn sitter och frågar var tionde sekund "är vi framme snart", b) en Ratatalik refrängkänsla efteråt.Snullet.
Japp!Inte tidigare bekant med det ordet, men gissar att du menar att jag går miste om något. Möjligt. De enda två sakerna den låten gav mig var dock, a) en känsla av irritation lik den när ett barn sitter och frågar var tionde sekund "är vi framme snart", b) en Ratatalik refrängkänsla efteråt.
Kanske BEST hair in metal
Måste vara lätt att vara cyklist om man tycker irritation och skav är gött! ?Japp!
Irriterar och skaver - gött.
Japp!Måste vara lätt att vara cyklist om man tycker irritation och skav är gött! ?
Sorry, antog direkt att du menade Tardy eftersom det största Obituary-fan jag nånsin träffat aldrig slutade tjata (eller försöka growla som) John Tardy, under hela högstadiet.Peres då ???
Out of this world baby!!!Lustigt, lyssnade på lite hardcorepunk, dödsmetall och black metal nu i kväll, och det ska ju vara så jävla hårt.
Ändå är ingenting hårdare än Eddie Parker, som skriker byxorna av vilken vitsminkad gubbe som helst. @Ragge Hylsa
Så go och tjock, Moses.
Jag lyssnar egentligen också bara på Albert, BB och Freddie i gubbsmyg men det är fan svårt att inte outa sig ibland.
Inget att skämmas för. Hårdrock/metal är betydligt gubbigare, t ex. Å andra sidan är jag en gubbe.Jag lyssnar egentligen också bara på Albert, BB och Freddie i gubbsmyg men det är fan svårt att inte outa sig ibland.