Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så dj*vla bra! Grym låt och sångerskan är ju fantastisk. Förbered dig dock på att andra, somliga [tm], the usual suspects kommer rapportera denna låt som OT i tråden. Jag menar, en sångare som de facto sjunger, och inte låter som någon som vrider sig av smärta i helvetets skärseld... ...that's unheard of!
Eftersom prostitusion är på tapeten så kom jag att tänka på Anouk, jävligt bra.
Hon som aldrig kommer bli ingens fru = alltid kommer bli någons fru.Eftersom prostitusion är på tapeten så kom jag att tänka på Anouk, jävligt bra.
Det kom ju en del bra radiodängor där i mitten/slutet av årtusendet, framförallt från det täcka könet.Eftersom prostitusion är på tapeten så kom jag att tänka på Anouk, jävligt bra.
Ytterligare flashback delux, hörde den på jobb i usa 2003? där den gick varannan låt på radiostationerna långt innan den "kom" till Europa.Det kom ju en del bra radiodängor där i mitten/slutet av årtusendet, framförallt från det täcka könet.
(Edit: säger man fortfarande så?)
De kunde ju skrotat den tuffa killen från slutprodukten tycker jag.Ytterligare flashback delux, hörde den på jobb i usa 2003? där den gick varannan låt på radiostationerna långt innan den "kom" till Europa.
Fleetwood Mac!!!Måndagsfemma ...
Cosmos Factory-LP:n är grym!!!Tredje måndagsfemman:
Helt OK att avstå upptumning.Fleetwood Mac!!!...de här inga femvideopostningarna kan man ju inte tumma upp, det kan ju vara en kanonlåt och fyra skräp, då blir det ju inget av det istället....
![]()
Extremt dålig utdelning i farbrors inläggsjakt åsså...Helt OK att avstå upptumning.
Tänkte att jag kunde hålla nere antalet inlägg i tråden lite med mina femmor. Dessutom utgör de ett litet projekt som inte började på femformatet men som nu fått landa i det.