Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För två helger sedan arrangerade jag herrhelg i Skåne åt/med några polare. På väg till lördagens kvällsaktivitet efter tennisturneringen i Helsingborg spelade jag följande i bilstereon som sista ledtråd:Kungar! Har en bland-cd med Torsson i bilen. Kidsen kan hela texten på Det Spelades Bättre Boll och Älgjakten. Gapskrattet kommer alltid på "Jävla subba sa Nyman högt".
Lustigt namn på ett engelskt band :)
Är det en eld man grillar korv på eller en eld bestående av brinnande korvar?Vet inte om det är ett band eller bara en youtuber från Ukraina. Men namnet kommer jag aldrig att glömma.
Är osäker men förmodar att det är den ondskefullare varianten, av typsnittet att döma.Är det en eld man grillar korv på eller en eld bestående av brinnande korvar?
Nu ska jag googla Grinners. Bra som fanDags för en öl
Fy f*n vad bra! Vissa saker var bättre förr... ?Steppenwolf:
Hela plattan som heter Monster är ett av mina största favoritalbum någonsin!Fy f*n vad bra! Vissa saker var bättre förr... ?
Kul att en Djurgårdare o A.I.K.:are kan vara överens om något...Hela plattan som heter Monster är ett av mina största favoritalbum någonsin!
Spelningen på kägelbanan var tydligen riktig bra.Haha många inlägg med män i övre medelåldern som gapar här.
Detta är Romy som annars huserar i the XX, också väldigt bra.
Gissar att fokuset i videon är på den inre resan :)
Man bara ju måste älska Nomads! Särskilt när man vet att de är från samma kommun som ett visst lag!
Nu har han tappat det fullständigt...Man bara ju måste älska Nomads! Särskilt när man vet att de är från samma kommun som ett visst lag!![]()
Kägelbanan, har aldrig varit där. Det är väl inget superstort ställe?Spelningen på kägelbanan var tydligen riktig bra.