D
Deleted member 89134
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
? inspelad i Karlstad?
Jaja, hade inte rådrubriken varit som den är och jag varit så ärlig så hade jag inte postat?? inspelad i Karlstad?
Visa bilaga 682328
Sorry men jag är för tillfället fokuserad på deathmetal band från Texas.
![]()
Why Texas has the world's most exciting death metal scene
Texas is suddenly an epicenter for young, exciting death metal bands. Here are 10 acts building the scene.www.chron.com
Minns hur bespottade de var precis när de kom, wannabe-grunge-stämpling och regelrätt mobbing. Såhär i efterhand käkar belackarna (jag var en av dem) nog upp sina ord, det finns några riktigt bra låtar där.
Nä nä, bara ytterligare ett exempel på att världen går utför. Stjäla ett namn men inte ens orka skriva ut hela. ?Minns hur bespottade de var precis när de kom, wannabe-grunge-stämpling och regelrätt mobbing. Såhär i efterhand käkar belackarna (jag var en av dem) nog upp sina ord, det finns några riktigt bra låtar där.
Firandet av Sverigefinnarnas dag äger rum i Göteborg och blir något utöver det vanliga. Det finländska kultbandet Eläkeläiset ger en efterlängtad konsert på svensk mark. Den populära retro-klubben Finskt Disco kommer äntligen till västkusten! Hela kalaset hålls på konsertlokalen Monument och sänds direkt i SVT.