[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Grym platta, märkligt att endast Campbell står som artist.

F ö, i genren, diskussion om Jar of Flies. Inget man inte redan vet om man kan plattan, men ändå intressant snack.

Måste säga att det är befriande att du kan posta Isobel Campbell och AiC samtidigt. Ser dem som antiteser, men ju äldre jag blir, desto mer imponerad blir jag av människor som kan uppskatta den typen av enorm, ENORM bredd. ?

Jag kan det inte.

Måste säga att det är befriande att du kan posta Isobel Campbell och AiC samtidigt. Ser dem som antiteser, men ju äldre jag blir, desto mer imponerad blir jag av människor som kan uppskatta den typen av enorm, ENORM bredd. ?

Jag kan det inte.
Det är ju salig Mark Lanegan som är bryggan, verksam inom både AiC- och B&S-land.

Du kan gott ta och lyssna på Jar of Flies med, där finns gott om stämmor för någon som uppskattar CSN(Y)'s verk.

Det är ju salig Mark Lanegan som är bryggan, verksam inom både AiC- och B&S-land.

Du kan gott ta och lyssna på Jar of Flies med, där finns gott om stämmor för någon som uppskattar CSN(Y)'s verk.
Jag lever fortfarande med en föreställning om att AiC är grunge. När jag gick på högstadiet hade jag en pin (på min nedklottrade armyparkas) där det stod ”Death to grunge”.

Efter högstadiet har jag inte utvecklats alls. Nu arbetar jag t o m där.

Jag lever fortfarande med en föreställning om att AiC är grunge. När jag gick på högstadiet hade jag en pin (på min nedklottrade armyparkas) där det stod ”Death to grunge”.

Efter högstadiet har jag inte utvecklats alls. Nu arbetar jag t o m där.
No Excuses och Don't Follow är de stämmigaste spåren på JoF.

Bonusstämspår live unplugged som gör sin fint på film:

Seså, nog skall dina ögon (öron) öppnas.

Tillbaka
Topp