Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Halvvägs in och nja..Tjuvlyssnar på Dödsrits nya platta som släpps på fredag.
![]()
Full Album Stream: Dödsrit - "Nocturnal Will" - Decibel Magazine
Listen to "Nocturnal Will," a one-of-a-kind album from Dödsrit, a musical entity that combines mourning and triumph in equal measure.www.decibelmagazine.com
Håller med, hade hoppats på en annan riktning men tycker fortfarande att det är rätt bra.Halvvägs in och nja..
Alldeles för mkt heavy metal för mig. Vill man lyssna på levnadsglad musik så kan man ju lyssna på reggae.
Utöver guitar hero gitarrerna så är det ju väldigt bra, men de tar ju också väldigt stor plats.
Det här kan bli ett klassiskt citat. ?Halvvägs in och nja..
Alldeles för mkt heavy metal för mig. Vill man lyssna på levnadsglad musik så kan man ju lyssna på reggae.
Utöver guitar hero gitarrerna så är det ju väldigt bra, men de tar ju också väldigt stor plats.
Jag tror att "Finnish suicidal depressive reggae" kommer att bli viral 2025 och ritualmörda det citatet.Det här kan bli ett klassiskt citat. ?
Det har redan börjat...Jag tror att "Finnish suicidal depressive reggae" kommer att bli viral 2025 och ritualmörda det citatet.
Och igen och igen. Årets album hittills.Nytt med Hamferð! Tungt och melodiskt som väntat!