Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för bra tips, inte lyssnat på tidigare, hela plattan är ju skön och duger för mer än städning. En härlig mix av genrer och från 1985, imponerande röj.Ska nog städa lite idag också
Såg dom live som förband till Tool i Globen 2022, klart kul!Men, det bara fortsätter? Hur ska jag få något gjort på jobbet?
Min städskiva var:Min dedikerade städplatta anno 2001-2002. Märkligt nog endast positiva associationer.
Kul att du gillar det. Punkmetalbanden pre-dödsmetal/crust/grind är intressanta. Sällan bra dock.Tack för bra tips, inte lyssnat på tidigare, hela plattan är ju skön och duger för mer än städning. En härlig mix av genrer och från 1985, imponerande röj.
"Groups who cited Sacrilege among their major influences include Bolt Thrower and Napalm Death."
Visa bilaga 690321
Visa bilaga 690329
Ok låt, kul video, rysningsbra helhet. Det finns hopp för musiken och för mänskligheten!
Av samma anledning har jag trott den vara en The Cramps-låt...Här har man i 20 år trott att detta var en Primus-låt, tack vare mp3:or med inkorrekta metataggar..
Gåshud när Burn spelas i filmen.
Svensk nystavning: bördsiga?Diger katalog som jag ännu inte greppar, men det finns guldbitar som är väldigt Byrds:iga i soundet
Isf med skånskt (såklart) uttal.Svensk nystavning: bördsiga?
Ööö-ä-aaa alltså?Isf med skånskt (såklart) uttal.
aaauÖöö-ä-aaa alltså?