D
Deleted member 63645
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Om ni gillar bas så är det här roligt, jag diggar bas!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag upptäckte Duran Duran i och med singeln Careless Memories. som kom 1981. Jag köpte den på EPA Stormaknad i Bromma.Duran Duran’s managers upptäckte Patrick Nagel när dom läste Playboy, han fick en hög stålar och och Rio omslaget skapades.
Visa bilaga 700122
![]()
Patrick Nagel - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
for whom he designed the cover of the best-selling album Rio, which has been acclaimed as one of the greatest album covers of all time.
Le Bon är lite punk här… intressantJag upptäckte Duran Duran i och med singeln Careless Memories. som kom 1981. Jag köpte den på EPA Stormaknad i Bromma.
Jag spelade in ett helt kassetband med den låten...
Vad har hänt?
En tolkningsfråga men 80 tals plattorna från Dio är ju grymma, den yngre generationen behöver lära sig. ??Vad har hänt?
Har du blivit farbror?
Electric Wizard, här snackar vi tung doom.Electric Wizard
Låter ganska mkt som ett tyngre, lite drogigare Black Sabbath i mina öron. Skulle inte palla en hel konsert i den stilen. I en portionering om en låt var det dock ok.Electric Wizard, här snackar vi tung doom.Har sett dem live på Nalen med min dotter för ca fem år sedan, dvs ett försök till uppfostran.
? Det var lite oväntat, men jag måste erkänna att jag var tvungen att lyssna på texten för att kunna placera var det kom ifrån.Försök att identifiera vilken låt/artist man har samplat, beaten finns från början sången kommer senare.
Lite Eagles-vibbar på den i mina öron.
Ja det kan jag nog hålla med om, och det är ju en bra referens.Lite Eagles-vibbar på den i mina öron.
Transvestitprostituerad-dagen?Det är den dagen idag.