[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Den sataniske krigsmästaren har ju släppt nytt nyligen och produktionen sitter den här gången som ett rostigt krucifix rakt i nacken.

(Men sen är jag ju dum i huvudet och tycker att all black metal borde låta mer som Panzerfaust (Darkthrone)

Den sataniske krigsmästaren har ju släppt nytt nyligen och produktionen sitter den här gången som ett rostigt krucifix rakt i nacken.

(Men sen är jag ju dum i huvudet och tycker att all black metal borde låta mer som Panzerfaust (Darkthrone)
Ja, du har rätt, får en hel del vibbar från tidiga Darkthrone (fyra av deras fem första undantaget Soulside Journey som låter som typisk svensk death metal) och möjligen Immortals Diabolical Fullmoon Mysticism samt Pure Holocaust.

Men låter bra, får lyssna in mig. (y)

Bara skivomslaget får mig att gilla plattan dubbelt så mycket. Han har bara dragit på sig munderingen och satt sig i ett lagom finskt vardagsrum sen gjort black metal av det. Älskar!

Det där var riktigt trevligt att ha som bakgrundsmusik i lurarna på jobbet! (y)

Tredje försöket att länka till rätt låt 🙂 känner lite vibbar till Bucketheads "Soothsayer" för vissa delar i den här dock, man undrar om de "inspirerats", lite halvfräckt i så fall kanske. :unsure: Eller Bucketheads låt kom väl mycket senare så glöm det. LoL

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp