Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intressant kömusik i Gardenas support
SKÄRP DIG !
Hela plattan är riktigt bra, du måste öppna dina öron, vidga dina vyer (eller hur nu man skriver...):SKÄRP DIG !
Jag är tillräcligt vidHela plattan är riktigt bra, du måste öppna dina öron, vidga dina vyer (eller hur nu man skriver...):
Tänk va, att det var det som utgjorde mainstream-musik en gång i tiden.Hittade denna CD i en 10:- back, riktigt bra samling! Hittar inte den på youtube eller dylikt dock.
Visa bilaga 763260
Visa bilaga 763261
Jag skrattade åt Nigel Farage när han sa "up the RA", det kan han gott ha!
Intressant hur Rockparty lyckades licensiera alla dessa artister och låtar på sin egen samling.Hittade denna CD i en 10:- back, riktigt bra samling! Hittar inte den på youtube eller dylikt dock.
Visa bilaga 763260
Visa bilaga 763261
Tröttnade efter 20 sekunder. Är det där någon sån där easy-listening hissmusik?Eftersom den förra Voodus låten fick så många likes fortsätter jag.
Ja, det är underligt med musik, i mina öron är den helt klockren, inget nyskapande alls men skön/harmonisk, alla andra avskyr den tydligen.Tröttnade efter 20 sekunder. Är det där någon sån där easy-listening hissmusik?![]()
Min kommentar var förvisso mest en anspelning på den rätt abrupta ändringen runt 20 sekunder in i låten.Ja, det är underligt med musik, i mina öron är den helt klockren, inget nyskapande alls men skön/harmonisk, alla andra avskyr den tydligen.Fast svårt att välja låtar från denna klockrena platta, alla har sin charm.