Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte minst det tidiga som låten ovan. Läste nyss ut Chris Cornell’s biografi, rekommenderas.Soundgarden, kanske det minst kända grungebandet, men de är mina favoriter i den genren.
Nej, Celtic frost är från Schweiz. Och Young Gods, Zeal and Ardor, Aarda och Impure Wilhelmina. Paysage d’Hiver är inte riktigt min del men ytterligare ett inflytelserikt schweiziskt band.Krokus! Å herrejösses, det var väl enda bra bandet från Schweiz någonsin?
Oj, där ser man, har aldrig hört dessa dock....Nej, Celtic frost är från Schweiz. Och Young Gods, Zeal and Ardor, Aarda.
Om man gillar lite tyngre riff så tycker jag att denna är oslagbar........
och TriptykonNej, Celtic frost är från Schweiz. Och Young Gods, Zeal and Ardor, Aarda och Impure Wilhelmina. Paysage d’Hiver är inte riktigt min del men ytterligare ett inflytelserikt schweiziskt band.
låter lite som gamla Count Raven, deras debutplatta Storm Warning håller fortfarande imho.Om man gillar lite tyngre riff så tycker jag att denna är oslagbar........