Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick mig att ta en tripp på minnenas aveny med denna. Spelades mkt frekvent på MTV en jul/nyår som tillbringades i Mexico.
Fram tills nu levde jag i tron att detta var originalet.Fick mig att ta en tripp på minnenas aveny med denna. Spelades mkt frekvent på MTV en jul/nyår som tillbringades i Mexico.
Insåg för övrigt först nu att det är en cover och att originalet skrivits av denna man + kollega.
Grymt. Fotade en konsert med Julian Lage på Montreux Jazz 2010. Grymt bra.
Aldrig hört talas om bandet eller ens genren men verkligen bra. Blir en spellista på Garmin-klockan.Spark!s nya. Når inte upp till ”Maskiner” eller ”Hela din värld”, men bra.
Det bästa inlägg jag sett från dig i musiktråden någonsin, riktigt bra
Ja, exceptionellt tragiskt detta, lyssnat en hel del på Mastodon. Kommer minnas honom som ett halvgalet gitarrgeni (skapat många grymma odödliga riff) med som det såg ut för mig "en viss missbrukarproblematik" + en del helt vansinniga intervjuer, han hade en "speciell" humor.Tittade igår på hans sista inspelningar och idag..............................![]()
Allt stämmer 100%"en viss missbrukarproblematik" + en del helt vansinniga intervjuer, han hade en "speciell" humor.![]()
Den här snubben var rätt bra. Lite töntigt men bra melodier och ljud
Töntiga hellylle-viben är ju hela grejen. Återfann nyligen en hel playlist med liknande goodies från en gammal Café-artikel:Den här snubben var rätt bra. Lite töntigt men bra melodier och ljud
Japengelska? Lira kan dom iaf, undrar just hur stor rockabillyn är i övärlden?Får erkänna att japansk rockabilly inte är min specialitet.