Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Från min första BR-platta! Ett par år senare förstod jag att den gyllene treenigheten var No Control - Suffer - Against the Grain, i den ordningen, med Generator som stark bubblare.
Om du tycker Attila låter lite skitnödig så borde du testa InquisitionI någon sorts "bildningssyfte": Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas.
Vokalisten får Dave Mustaines röst att framstå som operatisk och avslappnad i jämförelse.
Lite? Skulle säga ganska mycket i kombination med allvarlig förstoppning.Om du tycker Attila låter lite skitnödig så borde du testa Inquisition
t.ex.
I någon sorts "bildningssyfte": Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas.
Vokalisten får Dave Mustaines röst att framstå som operatisk och avslappnad i jämförelse.
Snarare en uttråkad variant av Stephen Hawkings autogenererade röst, körd i halvfart och sänkt ett par oktaver.Skitnödig panda som inte kan sluta äta bambu, är en adekvat beskrivning...
Om wikipedia har rätt verkar det vara pedofil nazist mot kyrkbrännande mördare. Lite pest eller kolera över det.Inget i jämförelse med sångaren i Inquistion..
Lättsmält komplettering:OffT:
![]()
Mayhem – black metal-bandet som föll offer för myten om sig själva | P3 Musikdokumentär | Sveriges Radio
Det här är berättelsen om bandet som gjorde Norge till ett Mecka för black metal-fantaster, och som förknippas med både kyrkbränder och mord.sverigesradio.se
![]()
Black metal-morden | P3 Dokumentär | Sveriges Radio
Dokumentär från 2017, alltid nya avsnitt varannan vecka! Under 90-talet skakas Norge av kyrkbränder och knivmord. Polisens spår leder till black metal-bandet Mayhem.sverigesradio.se
Väl värda att lägga ett par timmar på.
Nej, det var Varg jag avsåg och enligt wikipedia spelade han bas på ovan nämnda album, d.v.s. är en Mayhem-figur.Attila har inte mördat någon såvitt jag vet. Du blandar ihop honom med Varg Vikernes skulle jag tro.
Oh bra låt (originalet iaf), och hade missat nya avsnittet. Kanske ikväll då.Synd att hon som spelade Zombies - She's not there i Slow Horses s5e5 inte verkar finnas på youtube.. :(
Samma skit på Spotify tyvärr. Ai skit överallt...Jösses alltså, AI går verkligen framåt med stora steg, jag gillar ju den här låten, en skrämmande utveckling enligt mig. Stör mig också på att de dyker upp i flödet på Tidal, kanske är dags att sluta med Tidal och gå över till Spotify men det kanske börjat bli samma skit där? Att Tidal, Spotify, Apple Music och Youtube börjar promota en massa maskingenererad musik, en förbannat trist utveckling.
En diskussion på Reddit här:
Om du inte vill bli lurad får du väl gå över och lyssna på lite hederlig barockmusik av otvivelaktigt ursprung.Jösses alltså, AI går verkligen framåt med stora steg, jag gillar ju den här låten, en skrämmande utveckling enligt mig. Stör mig också på att de dyker upp i flödet på Tidal, kanske är dags att sluta med Tidal och gå över till Spotify men det kanske börjat bli samma skit där? Att Tidal, Spotify, Apple Music och Youtube börjar promota en massa maskingenererad musik, en förbannat trist utveckling.
En diskussion på Reddit här: