IM
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Looptroop regerar, från tunnelbanan till gärsgårn'.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Looptroop regerar, från tunnelbanan till gärsgårn'.
Var på en Massgrav-konsert för nåt år sedan. Ett av förbanden hette ’Palme Sköt Först’. Har för mig att det namnet var bra mycket roligare än musiken.
Roligast i låten är ju ”det var Mattias och Mårten”.Var på en Massgrav-konsert för nåt år sedan. Ett av förbanden hette ’Palme Sköt Först’. Har för mig att det namnet var bra mycket roligare än musiken.
Och som nu är jurist.Roligast i låten är ju ”det var Mattias och Mårten”.
Svårt att vara revolutionär anarko-gangsta när man heter Mårten och är från Västerås.
Och cyklist, vad jag har sett i Göteborg iaf. På damtralla förvisso. Men jag såg honom även i klungan när jag sprang Helsingborg Marathon 2015, så det finns ändå chans att han en dag blir en lonely long distance cyclist.Och som nu är jurist.
Kan inte så mycket om dem, men uppfattade att de släppt nytt för en stund sen och vad jäkla många människor över hela världen som blev förvånade på samma idag :)Dagens mest oväntade släpp! Trodde de hade lagt ner helt och hållet efter att det uppdagats att Scott Kelly är ett praktarsle av största sort (och mer). Ersatt av Aaron Turner vilket känns rätt.
Så kul med Neurosis och ännu roligare med Aaron Turner.Dagens mest oväntade släpp! Trodde de hade lagt ner helt och hållet efter att det uppdagats att Scott Kelly är ett praktarsle av största sort (och mer). Ersatt av Aaron Turner vilket känns rätt.
Här med! Sjukaste och bästa jag hört på länge. Äntligen nåt som inte bara är klet och slem för att underlätta för ointresserade.Det här har gått på full repeat idag. Sent på bollen, jag vet.
Jösses...Smaken är som baken! Kul!Här med! Sjukaste och bästa jag hört på länge. Äntligen nåt som inte bara är klet och slem för att underlätta för ointresserade.
Ska troligtvis på konsert 30/4 och 1/5.
Men kunde de inte haft en uns av humor och stavat det Dicktators?Ross the boss har lämnat oss. Jag föredrar The Dictators framför Manowar.
Svårt att hitta ett band som är merMen kunde de inte haft en uns av humor och stavat det Dicktators?