Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Markus F skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, och så får man aldrig glömma att Robert
> Plant är skyldig till att ha skapat
> hårdrockswailandet. Han borde straffas med en
> kraftig påk för detta överlagda mord på sitt
> engelska språk.
Det gjorde han INTE. Det uppfanns av taniga britter i spandex som försökte låta som Plant men helt saknade blueskänsla. Ebbot uttryckte det väldigt bra på Polarprisgalan.
nyss en väldig massa olika i sällskap med 3 olika gitarrer och några burkar öl
Pink floyd_Mother (fender 12-strängad)
Beatles_Here comes the sun( -=-)
Bob Dylan_only a pawn in their game((Takamine 540-nånting)
Led Zeppelin_stairway to heaven ( fender 12-strängad)
hey joe_supreme guitars les paul-kopia
Musik just nu i min MP-3: City-Boy The day the earth caught fire, nostalgoteket har vaknat till liv igen, någon mer som lyssnat på denna grupp någon gång??/Mango
Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kör en TigerMale men You're lost little girl
> - Iggy & The Stooges på hobbexgitarr.
noname guror is the shit. köpte själv musikbörsens nylonsträngade jul-specialgitarr för 495.- för ett tag sen, klart användbar för de pengarna
Jag har till uppgift att lyssna på en del moderna schlagerlåtar eftersom vi ska ha schlager som tema på julfesten på jobbet. Det kan faktiskt resultera i att jag sjunger och spelar Herreys fina slagdänga Gyllene Skor på festen. Tyvärr så är jag trummis och har inte sladdlöst headset, jag kan därför inte göra de berömda dansstegen samtidigt (hur skulle det ha kunnat fungera, egentligen?) :D
De här två skivorna kom hem i inkastet igår. Väldigt bra grejer. Dessutom billigt, endast 150 kr styck inkl frakt direkt från Opus 3. Förr om åren var jag ingen uttalad jazzentusiast men nu har jag blivit omvänd.