Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Så fruktansvärt bra. Så bra att alla deltagarna i Eurovision Song Contest borde lägga sig ner och dö.
Brittisk soul har inte låtit så bra sen Stones gjorde Solomon Burke-covers 1965.
Markus F skrev:
-------------------------------------------------------
> Duffy - Syrup & Honey.
>
> Så fruktansvärt bra. Så bra att alla deltagarna
> i Eurovision Song Contest borde lägga sig ner och
> dö.
> Brittisk soul har inte låtit så bra sen Stones
> gjorde Solomon Burke-covers 1965.
Även om jag var den förste som hypade här hemma så är jag lite tveksam...
och förresten lät brittisk soul som bäst när The Gentle Influence gjorde Easy To Know 1968.
Sitter som allmänhet i myndighetssamverkansövningen SAMÖ 2008 mao.
Scenario
"IT-attack mot de finansiella systemen. Hur klarar Sverige detta? SAMÖ 2008 kommer att öva detta senario den 22-24 april 2008. En IT-attack kan försvåra eller omöjliggör för medborgare att få ut och transferera pengar, både när det gäller kontanter via bankomater och över disk. Det kan också bli svårt att betala räkningar och att hantera egna konton över Internet. Alla problem under övningen kommer inte att kunna avhjälpas av enskilda övade aktörer. Fokus kommer att ligga på de övades förmåga att samverka för att hantera scenariots konsekvenser."
onegear skrev:
-------------------------------------------------------
> Tal Wilkenfeld.22årig tjej som spelar bas och
> knäcker totalt! kolla upp på youtube.Spelar med
> Jeff Beck live.Hon har lirat bas i 4-5 år bara...
G'damn. Måste skärpa mig! Det är allt jäkla påföljdsbestämningsplugg som sabbar allt... Lås in alla på livstid rakt av så jag kan lyssna på bra musik igen...