Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Orange: Det var inte i går man lysnade på Helmet, har nästa glömt hur grymma de är, utan hip-hop då givetvis men låten är bra iaf. :-) Försöker annars att hitta det gamla svenska bandet Cementarium utan framgång (hade deras demo innan) :-(
Jag faktiskt väldigt inne på Gang Green på 80/90-talet så man blir lite nostalgisk ;-) Tankard lägger jag på fortfarnde på skivspelaren :-) Måste krypa till korset, jag har lyckats missa Brother Thelonius :-( För min del är det bara The Bones (Jonte och Co rockar fett) som rockar:
The bones funkade inte så bra live. den musikstilen måsteman uppleva live annars tycker jag det är skit (Sorry)
Tankard kommer nog aldrig bli min favorit.
Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
> Lacuna Coil - Enjoy the silence
> Linkin Park - Enjoy the silence
> Depeche Mode - Enjoy the silence
>
> Jag har hakat upp mig lite...
Hmmm... det jobbiga med att dissa någons annan musiksmak är att man måste lyssna på skiten först. för man vågar ju inte dissa nåt som kanske kunde vart bra efter 5 minuter...
Sorry mårten... jag tror att jag tycker hela låten va rätt jobbig... Hmmm jag tror inte riktigt vi har samma värderingar om vad som är bra musik :D
0range skrev:
> Laphroaig skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > linkin park, hmm leta leta leta
> > återkommer
>
>
> Nej tack ;)
du får slita av mig mina slpiknot ben istället, så ses vi i skogen utan armar å ben sen :)
0range skrev:
> The bones funkade inte så bra live. den
> musikstilen måsteman uppleva live annars tycker
> jag det är skit (Sorry)
>
De var bättre live när Norda hade hand om basen. Vi är väl lite patriotiska i vår familj då The Bones snurrar friskt i bilen och här hemma :-)