Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
= vet jag inte men du kan säkert fixa en regex på nåra minuter... (Jag kan inte, regex är min blind spot)När man skapar en ny tråd, kan man inte automatgenerera en tag = trådens titel? Med tanke på hur oerhört väl namngivna alla trådar är borde det ju lösa alla problem.![]()
![]()
OK, nu får vi se om nämnande av ex-statsminister leder till trådstängning eller om det krävs att man nämner den aktuella statsministern.= vet jag inte men du kan säkert fixa en regex på nåra minuter... (Jag kan inte, regex är min blind spot)
%Avdelningar% => Papperskorgen
%Göran Persson% => Papperskorgen
%Köpa% => FAQ
else = > Övrigt
Men surgubbandet är bra för bankkontot.Cykelresorna - gav absolut njutning men var klart onyttiga för bankkontot.
Surgubbande - temporär njutning men gör inget gott för ens anseende i långa loppet.
Ja @mattihp dags halvtidspaus. Vad säger din utvärdering av inkomna svar och åsikter så här långt?
Är du nöjd eller bara förvirrad på en högre nivå? Upplys oss gärna!
Hm, hur då? Har inte märkt att bankkontot påverkats av surgubbekommentarer jag skrivit här.Men surgubbandet är bra för bankkontot.
/Fedde
Fattar fortfarande inte hur det skulle vara positivt för bankkontot. Snarast urholkar väl inflationen värdet på pengarna som finns på bankkontot. I synnerhet om det är obefintlig ränta på detsamma.Inte konstigt, kommentera är gratis på Happy. Men överdrivet surgubbesparande är inflationsdrivande. Se upp med det.
Jag är taggad, men lite trött i benen... feta gamla soffpotatisar skall tydligen inte cykla 11 dagar på raken. Och kanske är 12-25 kassett lite sportigt för bitvis stigcykling med 34/50 fram....Bättre om folk taggade ner istället för upp
Ett försök till förklaring är att du inte är äkta surgubbe?. De bryr sig enbart om summan på kontot, inte vad man kan få för pengarna. Eftersom de aldrig tänker använda dem ändå. Allmänna arvsfonden tackar och tar emot.Fattar fortfarande inte hur det skulle vara positivt för bankkontot. Snarast urholkar väl inflationen värdet på pengarna som finns på bankkontot. I synnerhet om det är obefintlig ränta på detsamma.
Vill du få igång en tråd som ligger på förstasidan så finns det ett enkelt knep.Varför har detta forum så få avdelningar?
Borde det inte finnas fler?
Det är ett väldigt aktivt forum så många ämnen försvinner före de får ett svar på grund över att det blir oöverskådligt.
Exempel på avdelningar kunde vara:
Olika cykeltyper
Cykelresor i Europa
Bygg om cykel
Cykelreparationer
etc.
Har detta någonsin varit på tapeten?
Vi håller tummarna!!Jag är taggad, men lite trött i benen... feta gamla soffpotatisar skall tydligen inte cykla 11 dagar på raken. Och kanske är 12-25 kassett lite sportigt för bitvis stigcykling med 34/50 fram....
Korta bibs är sådär om man skall forcera taggbuskar och brännässlor har jag listat ut btw, men också att solskyddsklegg på benen verkar ge visst skydd mot brännässlorna? Jag mindes det iaf som smärtsammare.
Jaja, hoppas jag piggnar till till i morgon!
Rekommenderar byte till 12/25 fram och 34-50-kassett!Jag är taggad, men lite trött i benen... feta gamla soffpotatisar skall tydligen inte cykla 11 dagar på raken. Och kanske är 12-25 kassett lite sportigt för bitvis stigcykling med 34/50 fram....
Korta bibs är sådär om man skall forcera taggbuskar och brännässlor har jag listat ut btw, men också att solskyddsklegg på benen verkar ge visst skydd mot brännässlorna? Jag mindes det iaf som smärtsammare.
Jaja, hoppas jag piggnar till till i morgon!
Tror ärligt talat ingen bryr sig, men tack ändå!Vi håller tummarna!!
Jag bangar nog och inser att det går bli trött i benen.Rekommenderar byte till 12/25 fram och 34-50-kassett!
Och icke-kaffedrickande 500+-poängare ska förstås diskrimineras och tvingas samla ihop trådar de är intresserade av på egen hand utan möjlighet till taggningsbaserat sökstöd!?Går det att som utomstående lägga till taggar i efterhand? Det skulle jag tycka vore guld. Åtminstone gamla kaffedrickande rävar med minst 500 poäng skulle kunna få den rättigheten. På så sätt skulle taggsystemet nog funka lite bättre.
Radera egna trådar eller även andras?Det kommer när de ska monetärisera happy. 5 spänn för en tag och 20 spänn för att radera en tråd skulle tex genera en del intäkter
Jag raderar trådar för en tjuga..... ;)Det kommer när de ska monetärisera happy. 5 spänn för en tag och 20 spänn för att radera en tråd skulle tex genera en del intäkter
Det är lite dyrare. Du får be om offert.Radera egna trådar eller även andras?
Vad är det värt för dig? Frågan är vad marr tar för att INTE radera. Kanske blir budgivningRadera egna trådar eller även andras?
Och icke-kaffedrickande 500+-poängare ska förstås diskrimineras och tvingas samla ihop trådar de är intresserade av på egen hand utan möjlighet till taggningsbaserat sökstöd!?![]()
Inget fan av pay to win. #surgubbeDet kommer när de ska monetärisera happy. 5 spänn för en tag och 20 spänn för att radera en tråd skulle tex genera en del intäkter
Kan man inte ladda ned raderingar på piratbukten?Inget fan av pay to win. #surgubbe
Jag raderar trådar för en tjuga..... ;)
Än en tjuga i foten?Hellre en tia i handen
Ju mer du surgubbar desto mindre kan du åka på cykelresor.Fattar fortfarande inte hur det skulle vara positivt för bankkontot. Snarast urholkar väl inflationen värdet på pengarna som finns på bankkontot. I synnerhet om det är obefintlig ränta på detsamma.
Än en tjuga i häcken?Hellre en tia i handen
Än en tjuga i häcken?
Alla med 500+ poäng tycker ju det var bättre förr, så det skulle inte bli mycket taggat ändå. Ju förr, dess bättre. #justanothersurgubbeGår det att som utomstående lägga till taggar i efterhand? Det skulle jag tycka vore guld. Åtminstone gamla kaffedrickande rävar med minst 500 poäng skulle kunna få den rättigheten. På så sätt skulle taggsystemet nog funka lite bättre.
Jag önskar det fanns kategorier för jag vet inte var den här passar in!
Visa bilaga 572850