(OT) Varning för Phonera, nån mer som tycker dom är IDOTER?
Dom har i snart ett års tid trakasserat mig med fakturor trots att jag aldrig beställt någon tjänst från dem. Har upprepade gånger kontaktat dem och fått dem att fatta (? Trodde jag) att de ska avsluta mig som kund då det är någon annan som beställt tjänsten i mitt namn. Jag har polisanmält dem men snuten har ju viktigare för sig...
De fortsätter skicka fakturor, för att sen när man ringer och skäller ut dom, göra avbön och lova att sluta med tramset. Igen och igen. Suck.
Så, Varning för Phonera!
Edit, tänkte skicka detta till dem i morgon. Ok eller?
Hej och välkomna till jorden.
Var snälla och kom ner från era dagdrömmar och ta en gång för alla och avsluta denna kund, jag kommer aldrig att bli kund hos er. Ni har haft snart ett år på er. Polisanmälan nr 2 är på gång. Ta även bort faktura nr 4283. Och SKICKA INGA FLER FAKTUROR!!!
Edit 2: Gaaah, såg nu att de är "en del av com hem". Är man chanslös då?
De fortsätter skicka fakturor, för att sen när man ringer och skäller ut dom, göra avbön och lova att sluta med tramset. Igen och igen. Suck.
Så, Varning för Phonera!
Edit, tänkte skicka detta till dem i morgon. Ok eller?
Hej och välkomna till jorden.
Var snälla och kom ner från era dagdrömmar och ta en gång för alla och avsluta denna kund, jag kommer aldrig att bli kund hos er. Ni har haft snart ett år på er. Polisanmälan nr 2 är på gång. Ta även bort faktura nr 4283. Och SKICKA INGA FLER FAKTUROR!!!
Edit 2: Gaaah, såg nu att de är "en del av com hem". Är man chanslös då?
Senast ändrad: