[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

moros

Aktiv medlem
Kom hem från en kort kvällsrunda och lyckades precis knipa en kall öl och en skål chips i sista strimman kvällssol. Prioriterade detta över duschen. (åbrolager i trendig burk från släppet i måndags, helt ok dussindricka, och glutenfri för de som håller på med sånt, ny burk, gammalt innehåll)

20210604_194936.jpg

Senast ändrad:

uandt

Aktiv medlem
Beror på vad den smakar! :)
Personliga preferenser, men jag vill att min belgare ska vara klar och fin. Övertryck rör upp och sabbar stilen. Skumkanon är aldrig okej faktist och lite svårt skicka tillbaka när det är lokal bryggare. Jag hade nog ringt upp och bett om skärpning i alla fall

42Hz

Aktiv medlem
Personliga preferenser, men jag vill att min belgare ska vara klar och fin. Övertryck rör upp och sabbar stilen. Skumkanon är aldrig okej faktist och lite svårt skicka tillbaka när det är lokal bryggare. Jag hade nog ringt upp och bett om skärpning i alla fall
Det är väl inget att sträva efter, det är sant. Upptäckte att senaste batchen RF10 jag köpte är riktiga gushers om de inte är kalla, men det kan jag lätt stå ut med! 😋

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer