Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bättre en 335:a än en 3,5:a iaf.Det är väl nu det börjar kännas att man under tre dagar bränt sig. Filt och lager helt enkelt.
Visa bilaga 488670
Remmarlövs spottar ur sig en massa olika sorter, de flesta av dem riktigt bra.
Aaahhh... rauchbier är ju underbart. Speciellt om du också har höstväder mitt i våren som här.Här var det rauchbier, riktigt rökig var den?
Visa bilaga 490523
frugan bälgade i sig en sån förra helgen. Jag fick smaka och visst var den god. samtidigt, svartvinbärsvinet vi gjorde för några år sen som spontanjäste ut till den blev kolsyrad smakade lite likadant. Frugan säger att en annan svartvinbärssuris från svartberget som heter Jämtsur är godareOj! Den här var jävligt trevlig. Riktigt bra suris.
Visa bilaga 490505
Haha ja! Tyvärr är det en Epi-kopia (en Riviera) men den låter oavsett fördjävula fint med sina P90's.Bättre en 335:a än en 3,5:a iaf.
Och deras standardsortiment är inte dumt heller. Plus att det ligger på precis lagom cykelavstånd hemifrån!
Det är en av mina favoriter!Jo för fan. Föredrar fortfarande traditionell suröl framför modern, men den här var riktigt fräsch och trevlig. Och jag förstår varför de kalla den Strawberry Daiquiri för de associationerna finns absolut, bortsett sötma och slush såklart - men risken är nog att det namnet skrämmer bort vissa ölpuritaner även i den liberala klicken.
Härlig sommarbira som gör sig perfekt på stranden innan grill, eller i MTB-ryggan.
Visa bilaga 491654
Den är bra! En bra surprutt helt enkelt!?Jo för fan. Föredrar fortfarande traditionell suröl framför modern, men den här var riktigt fräsch och trevlig. Och jag förstår varför de kalla den Strawberry Daiquiri för de associationerna finns absolut, bortsett sötma och slush såklart - men risken är nog att det namnet skrämmer bort vissa ölpuritaner även i den liberala klicken.
Härlig sommarbira som gör sig perfekt på stranden innan grill, eller i MTB-ryggan.
Visa bilaga 491654
Är inte DS-1:an en sån där som man måste ha av rätt årgång för att den ska låta bra? Eller blandar jag ihop den med Metalzone? Anyway, kör hårt!Har under alla år aldrig ägt en DS-1, och nu tyckte jag väl att det ändå var dags. Två nya, okomplicerade, rakt-på-sak, håll-käften-pedaler ackompanjeras lämpligast med en dylik dryck.Visa bilaga 491857
Säkert. Så är det väl med de flesta 'kult'-pedaler. Metalzonen har jag redan (min allra första dist back in the days) och jag är väl typ ensam på jorden om att uppskatta den...Är inte DS-1:an en sån där som man måste ha av rätt årgång för att den ska låta bra? Eller blandar jag ihop den med Metalzone? Anyway, kör hårt!
Har under alla år aldrig ägt en DS-1, och nu tyckte jag väl att det ändå var dags. Två nya, okomplicerade, rakt-på-sak, håll-käften-pedaler ackompanjeras lämpligast med en dylik dryck.Visa bilaga 491857
Jo så kan det vara. Jag är basist så jag har inte så många pedaler. ?Säkert. Så är det väl med de flesta 'kult'-pedaler. Metalzonen har jag redan (min allra första dist back in the days) och jag är väl typ ensam på jorden om att uppskatta den...
Jag vet att just många drives och distortion-pedaler har 'olika årgångar' beroende på dioder, kretsar och dylikt. Procos RAT är ju en megaklassiker, men trots att min är 'ny' tycker jag den låter fantastiskt. Kan tänka mig att mycket av det där mest handlar om prestige och pretto-attityd bland de som 'fått tag' på äldre exemplar. Men givetvis finns där säkerligen situationer där det faktiskt skiljer. Mina öron är nog oavsett så förstörda att skillnaderna blir marginella för mig...Jo så kan det vara. Jag är basist så jag har inte så många pedaler. ?
Det var min pedalgalne vän som började prata om nån av dem som nåt som blivit väldigt populärt igen, men bara vissa årgångar. Minns inte om det var DS-1 eller Metalzone dock.