Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:Efter att ha kört igenom halva 'DP Induction' -kursen så blev det lite häng vid Järntorget. Provade bland annat denna extremt trevliga, och tydligen prisade IPA.
-rikard- sa:Carlsberg Hof!
moros sa:Snyggt! Sort guld behövde lite konkurrens på svarta burk-fronten!
SGS sa:moros sa:Snyggt! Sort guld behövde lite konkurrens på svarta burk-fronten!
Ligger några sådana och väntar i kylen. Får hålla mig till imorgon, men det är inte helt lätt. Så jäkla läcker burk!
men h-vete, menar du att den finns hos syster? Var då?moros sa:Loftberg sa:Efter att ha kört igenom halva 'DP Induction' -kursen så blev det lite häng vid Järntorget. Provade bland annat denna extremt trevliga, och tydligen prisade IPA.
Kul. Plockade upp en burk på väg hem idag. Ny på hyllan.
Loftberg sa:men h-vete, menar du att den finns hos syster? Var då?moros sa:Loftberg sa:Efter att ha kört igenom halva 'DP Induction' -kursen så blev det lite häng vid Järntorget. Provade bland annat denna extremt trevliga, och tydligen prisade IPA.
Kul. Plockade upp en burk på väg hem idag. Ny på hyllan.
Henrik_E sa:Abt. 12 på tap.
Loftberg sa:Efter att ha kört igenom halva 'DP Induction' -kursen så blev det lite häng vid Järntorget. Provade bland annat denna extremt trevliga, och tydligen prisade IPA.
SGS sa:Tack vara denna tråden blir det en sådan här idag.
Doften påminner starkt om en av mina favoriter; Gonzo Imperial Porter. Blir därmed lurad vid varje klunk när smaken av naturliga skäl inte är sådär superlik.
Lite väl mycket malt för min smak kanske, men vad fan, ändå nära på en fullpoängare. Är mycket svag för frukt och sötma.
42Hz sa:SGS sa:Tack vara denna tråden blir det en sådan här idag.
Doften påminner starkt om en av mina favoriter; Gonzo Imperial Porter. Blir därmed lurad vid varje klunk när smaken av naturliga skäl inte är sådär superlik.
Lite väl mycket malt för min smak kanske, men vad fan, ändå nära på en fullpoängare. Är mycket svag för frukt och sötma.
Årets "batch" var riktigt lyckad, hoppas jag lyckas spara några flaskor till kommande jular! =) Blir bara godare med tiden.
42Hz sa:SGS sa:Tack vara denna tråden blir det en sådan här idag.
Årets "batch" var riktigt lyckad, hoppas jag lyckas spara några flaskor till kommande jular! =) Blir bara godare med tiden.
marr sa:Nitro här med. Mycket trevlig tycker jag :)
Jimel sa:Var på ett bolag i Stockholm igår, fanns väldigt mycket trevligt där som man inte hittar hemma. Funderade faktiskt på Nitron men hoppade över den, verkar som jag gjorde ett misstag ?
Några som jag hann prova igår.
marr sa:Jimel sa:Var på ett bolag i Stockholm igår, fanns väldigt mycket trevligt där som man inte hittar hemma. Funderade faktiskt på Nitron men hoppade över den, verkar som jag gjorde ett misstag ?
Några som jag hann prova igår.
Mest avis på dina moraknivar!
Alex Supertramp sa:Jobbar alla här nio till fem? En jävla massa aktivitet i helgen, men tyst som graven nu. Söndagarna på lokala puben är alltid de bästa, sa vi förr. Själv tar jag en lokal julöl i gillestugan med förvisso lite ängsliga humletoner efter en kortis i strandskogen, men vad gör väl det när man får en smårökig tolva bredvid? Skål, cykelvänner!
SGS sa:Alex Supertramp sa:Jobbar alla här nio till fem? En jävla massa aktivitet i helgen, men tyst som graven nu. Söndagarna på lokala puben är alltid de bästa, sa vi förr. Själv tar jag en lokal julöl i gillestugan med förvisso lite ängsliga humletoner efter en kortis i strandskogen, men vad gör väl det när man får en smårökig tolva bredvid? Skål, cykelvänner!
Nja, jag känner mig visserligen skyldig till viss aktivitet i helgen, men det hindrade (tyvärr) inte helgjobb både lördag och söndag. Cykelpendlade dessutom i lördags, kallt som f'n och upp klockan 0545. Tur man hade något gått som väntade hemma sedan \o/
Skål! (Måste klara av dagens trainerpass före jag sympatiöppnar något från kylen. Bild lär komma senare).
Alex Supertramp sa:Jobbar alla här nio till fem? En jävla massa aktivitet i helgen, men tyst som graven nu. Söndagarna på lokala puben är alltid de bästa, sa vi förr. Själv tar jag en lokal julöl i gillestugan med förvisso lite ängsliga humletoner efter en kortis i strandskogen, men vad gör väl det när man får en smårökig tolva bredvid? Skål, cykelvänner!