Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Laddar för grilltjänstgöringen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den andra jag har på tining är en sån.
Ja där vinner du allt :)Alldeles för mycke svagdricka här nu så väger upp med en 9% brown ale ? nötter, choklad och väldigt god Visa bilaga 423355
Ohhh, fanns/finns den på Systembolaget?Alldeles för mycke svagdricka här nu så väger upp med en 9% brown ale ? nötter, choklad och väldigt god Visa bilaga 423355
Ja, ur det tillfälliga sortimentet. Oklart när jag köpte den dock, tror den har stått ett par månader...minstOhhh, fanns/finns den på Systembolaget?
Den i standardsortimentet som ligger närmst är väl denna som också är bra.
![]()
New England IPA - Poppels Bryggeri
INNEHÅLLER Kornmalt, vetemalt och havre Produkten på Systembolaget https://www.systembolaget.se/dryck/ol/poppels-3143415www.poppels.se
Fin eller?
Jo, den är bra men det finns helt klart en hel del mycket bättre öl just nu.Fin eller?
Försökte beställa den förra veckan men gick inte pga Corona ?
Till mitt försvar så trodde jag att jag plockat öl ända tills jag kastade in sakerna i kylen. De borde inte blanda olika dryckesslag på "lilla hyllan" ?
Visa bilaga 423855
Ja, minns inte att den var lika god förra året. :)
Usch fi fan, men smaken är som baken!Riktigt bra tycker jag. Mycket smak av jordgubb och tydlig eftersmak av vete.
oj, den är riktigt god. Skulle ju köpt sådana till midsommar, missade det :(Riktigt bra tycker jag. Mycket smak av jordgubb och tydlig eftersmak av vete.