Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Trist att Evert lämnat oss ?Denna borde du dricka idag:
![]()
Sant! Trist att Evert lämnat oss ?
Tycker du burken är fin, klipp upp, rulla ut, och rama in bara. Vet inte om det är ett medhåll men jag tycker nog att mesta utvecklingen på ölsidan de senaste åren är på etikettfrontenClown Shoes Bubble Farm
Två speciella saker med denna
1) Den är king size, 568 ml!!
2) Tuffaste etiketten, försökte göra något "panorama" av den men det svårt (tips?)
Visa bilaga 516345
Visa bilaga 516344
Klart god men kan inte riktigt bestämma mig om inte den guldiga burken från to øl är bättre...får helt enkelt dricka några till av #6 innan jag bestämmer mig!Visa bilaga 516341
Satt bra till matlagningen och ruskvädret utanför
det är fusk. Endast Photoshop-trick tillåtna :)Tycker du burken är fin, klipp upp, rulla ut
Den där kan du reklamera. Nu får du skylla dig själv som inte har dina neipor i kylen men, bolaget förvarar dem inte så (utom i nordstan) heller så gå dit med den bara så får du en nyDen här drack jag inte idag, det kan jag meddela... har haft lite flaskor och burkar undanstoppade i en sån där genomskinlig IKEA-låda, så jag har inte märkt att den här hade sprungit läck. Bara ett par veckor sedan jag stoppade ner dem i lådan, så nånting dåligt har ju hänt nyligen. Det stank mögel i hela lådan.. urk!
Visa bilaga 516810
Visa bilaga 517267
Passar bra till maten iaf.
helt klart! riktigt godDen där är given när man käkar på "Indiern" ?