jarek996
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Inte ännuSåg att dom hade en Kaiserhöfer Schwedentrunk i produktsortimentet, något du testat? ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte ännuSåg att dom hade en Kaiserhöfer Schwedentrunk i produktsortimentet, något du testat? ;)
Låter magiskt!
Gäller att åka stabilt och låta fjädringen jobba! ;)Vågar du öppna burken EFTER en runda???
Verkar bara finnas industriell fulöl att dricka också. Lider med dig!Fy fan på ren svenska, paus mellan strand och pool. Det går nog att steka ägg på backen idag ?
Visa bilaga 654649
Jag är en enkel man som dricker det jag tycker är gott ?Verkar bara finnas industriell fulöl att dricka också. Lider med dig!
Fy fan på ren svenska, paus mellan strand och pool. Det går nog att steka ägg på backen idag ?
Visa bilaga 654649
Stella är gott, men BARA på semester!som dricker det jag tycker är gott ?
Blir aldrig en hipster av dig med den inställningen.Jag är en enkel man som dricker det jag tycker är gott ?
Inte fan cyklar jag på cypern e, badar med ungarna och ölar mellan varven.Cyklar du nåt också, eller BARA birra ?
Blir aldrig en hipster av dig med den inställningen.
Nu svär man väl i kyrkan men min favoritbärs är Heineken, eller är det så här jävla varmt Corona med lime...
Uffe K:s storkukslugn är en piss i missisippi mot mitt ?Att våga erkänna något sådant om det så är på ett anonymt forum kräver att man är trygg.
Inte fan cyklar jag på cypern
Que? Fördelen med stigcykling är att dina polare inte synar om du rakat bikinilinjen. ?Men du kan raka dina ben åtminstone![]()
Det där var en grabb på typ tolv eller något ?Och varför dricker du själv?
Bjud HENNE för fan (hoppas det är inte frun, för då är det synd om öl) !!!
I gamla, gamla tider i Grekland, såna pojkar blev väldigt eftertraktade av äldre män. Alla kända filosofer hade en ung älskareDet där var en grabb på typ tolv eller något ?
Och de (filosofer) var inga LGBT !!!Alla kända filosofer hade en ung älskare![]()
Tisdag och äntligen lite fotboll på tvn igen
Visa bilaga 654809
Ingen dålig tisdag heller ?Så det råkar visst vara tisdag idag.
Vadå TJECKISK? Titta på skum ?Tyvärr Tjeckisk
? En katt bland hermelinerna!Vadå TJECKISK? Titta på skum ?
å oktober har inte ens börjat än ?Den sista oktoberfestölen i kylen
Det kanske var från förra året ?å oktober har inte ens börjat än ?
När oktober börjar är det ju bara ett par dagar kvar av Oktoberfest, den pågår ju de två veckor som föregår första helgen i oktober, i år 16 september till 3 oktober.å oktober har inte ens börjat än ?
Vet inte om du behöver vara ledsen för det, ingen höjdare IMHO, spritig och "spretig", vass ton i eftersmaken. Men smaken är ju som baken. ;)Ingen dålig tisdag heller ?
Slut i leverantörens lager, attans ?
Blir så när stora mängder alkohol är inblandat. ;)När oktober börjar är det ju bara ett par dagar kvar av Oktoberfest, den pågår ju de två veckor som föregår första helgen i oktober, i år 16 september till 3 oktober.
mojizbor.rs
Lördag hela månaden? ?
Sista dagar med RIKTIG öl ?Lördag hela månaden?