Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska dra på Bråvalla imorn och ska köpa med lite öl som förmodligen kommer drickas fisljummen. Har ni nå tips på burköl som smakar okej trots att den inte är kall. Vill ju inte köpa grisen i säcken så att säga.
JariT skrev:
-------------------------------------------------------
> grondahl skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Riktigt trevlig.
>
> Var köper man en Oppigård Thurbo double IPA? Är
> ett stort fan av Oppigård så det är därför
> jag är nyfiken?
>
> /Jari
Finns i många butiker redan pga hög efterfrågan, gå in på hemsidan och sök så hittar du. Annars ligger den i beställningssortimentet med kollikrav (24 flaskor). Grymt god!
Hittat svärfars plattor med Tysklandsöl, fick bli en Eriksberg innan, under och efter diverse trädgårdsskötsel.
Nu ska jag inventera hans Whiskeyförråd.
Hittade i tillfälliga-sortimentet-hyllan här om veckan och köpte två. Vet inte riktigt om den är kalasgod eller halväcklig.. men dom gick helt klart åt så det lutar nog åt godkänt.
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Gentleman's Wit
>
> Hittade i tillfälliga-sortimentet-hyllan här om
> veckan och köpte två. Vet inte riktigt om den
> är kalasgod eller halväcklig.. men dom gick helt
> klart åt så det lutar nog åt godkänt.
=)
Kylde ner till iskall, verkar som det funkar, klar törstsläckare.
Vansbro bianchi avklarad, sitter i stugan och njuter vad som erbjuds. Mariestads, smakar fint under omständigheterna. I morgon blir det stigcykling i säfsen och om jag har tur lite finare öl. Ahhh, semester!!
Med vänlig hälsning,
Magnus
En Fagerhult Export. De är lagom stora att ha i kajaken om man bara vill ha n god öl efter sol och bad. Skärgården i Nynäshamn är riktigt nijs. Kul att dottern också gillar paddling, tältning mm. Å nu kom solen fram igen...ska man gå och doppa i vattnet kanske?